کد خبر : 1638840 | 02 مهر 1398 ساعت 12:32 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

هازارد: می‌خواهم در رئال بیشتر از چلسی بدرخشم

ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید، در حاشیه مراسم بهترین‌های سال، حضورش در ترکیب منتخب سال را امری افتخارآمیز و خوشحال‌کننده برای خود تلقی کرد.

هازارد: می‌خواهم در رئال بیشتر از چلسی بدرخشم

 

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد بلژیکی فصل قبل عملکرد درخشانی در ترکیب تیم چلسی داشت و توانست با درخشش خود، این تیم را به مقام قهرمانی لیگ اروپا برساند. او در لیگ برتر نیز نمایشی خیره‌کننده داشت و موفق به ثبت 16 گل و 12 پاس گل برای چلسی شد. همین درخشش هازارد باعث شد نام او در میان ترکیب تیم منتخب سال  که دیشب از سوی فیفا اعلام شد دیده شود.

 

1435053

 

هازارد که در تابستان و پس از کش و قوس‌های فراوان به رئال مادرید پیوست، در حاشیه مراسم دیشب به صحبت پیرامون مسائل مختلف پرداخت. او در مورد حضورش در این مراسم گفت: "حس بسیار خوبی دارم و بی‌نهایت خوشحالم که برای دومین سال پیاپی این جا حضور دارم. حضور در ترکیب منتخب سال باعث افتخار من است. فصل گذشته برای من فوق العاده بود و توانستم با چلسی لیگ اروپا را فتح کنم که اتفاقی لذت بخش برای من بود."

 

این ستاره بلژیکی در ادامه به صحبت در مورد حضورش در رئال مادرید پرداخت و گفت: "می‌خواهم در رئال مادرید عملکرد دوران حضورم در چلسی را جبران کنم. برای من بازی در این تیم یک رویا بود. رویایی که حالا پس از سال‌ها به آن دست یافته‌ام و می‌خواهم بهترین عملکرد خود را برای این تیم ارائه دهم."

 

ادن هازارد بلژیکی که بازی‌های ابتدایی فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، حالا با رفع مصدومیت به ترکیب رئال بازگشته و در بازی یکشنبه شب این تیم مقابل سویا نیز در ترکیب اصلی تیم زیدان قرار داشت.

 

دیدگاه‌ها