کد خبر : 1638851 | 02 مهر 1398 ساعت 13:04 | 78.8K بازدید | 0 دیدگاه

مرد آرژانتینی خشونت را دوست ندارد

اولتیماتوم کالدرون به بازیکنان پرسپولیس

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس به بازیکنان این تیم اولتیماتوم داده تا از درگیری و بحث با بازیکنان و داور دور بمانند.

اولتیماتوم کالدرون به بازیکنان پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پیش از دربی بخش عمده صحبت‌های گابریل کالدرون به موضوع خودداری بازیکنان از انجام درگیری و بحث و تنش در این جدال بود. موضوعی که با توجه به اتفاقات رخ داده در این بازی به نظر می‌رسد با کمتر توجه از سوی بازیکنان همراه بوده است.


کالدرون که چندی پیش نیز تجربه درگیری لفظی در اردوی تیمش را داشت، پیش از دربی و طی جلسه‌ای از شاگردانش خواسته بود تا بروز حواشی این چنینی و همچنین خروج اخبار تیم به خارج از اردو خودداری کرده و در صورتی که به این رفتار خود ادامه دهند با تنبیه انضباطی شدیدی همراه خواهند شد.


با این حال اکنون در پایان دربی سه بازیکن تیمش به کمیته انضباطی دعوت شده‌اند و از این جهت که دو بازیکن آن در خط دفاعی حاضر هستند و جریمه و محرومیت احتمالی می‌تواند خطر بزرگی در آستانه دیدار با سپاهان برای آنها محسوب شود، با عصبانیت شدید سرمربی آرژانتینی همراه شده و او بار دیگر با اولتیماتوم به بازیکنانش، از آنها خواسته تا با آرامش و تمرکز بیشتر تنها به ارائه تاکتیک‌های فنی و خواسته‌های او پرداخته تا تیم دچار مشکل نشود.


بازی با سپاهان با توجه به حساسیت‌هایی که برخوردار است می‌تواند البته بار دیگر شرایطی شکل دهد که بازیکنان دو تیم را در موقعیت درگیری قرار دهد و باید دید کالدرون برای آن چه تصمیمی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها