کد خبر : 1638859 | 02 مهر 1398 ساعت 13:41 | 77.5K بازدید | 0 دیدگاه

دردسر بزرگ استقلال بدون مهاجم

شیخ دیاباته یک ماه دور از میادین!

مهاجم استقلال به دلیل مصدومیتی که در بازی با نفت مسجدسلیمان نصیبش شد حدود یک ماه دور از میادین خواهد بود.

شیخ دیاباته یک ماه دور از میادین!

به گزارش "ورزش سه"، شیخ دیاباته در دقیقه 37 بازی با نفت مسجدسلیمان براثر ضربه ای که به دنده اش داشت مصدوم و از زمین بازی تعویض شد.

 

اما بعد از بررسی پزشکان استقلال مشخص شد مصدومیت این بازیکن بسیار جدی تر از پیش بینی های اولیه بوده است، او از ناحیه عضله مایل شکمی با کشیدگی 8 سانتی روبرو شده است و در دنده 10 و 11 این بازیکن هم شکستگی دیده شده است.

 

با این شرایط به طور قطع دیاباته بین سه تا 4 هفته باید دور از میادین باشد و نمی تواند در تمرین استقلال شرکت کند که این مساله بدترین خبر ممکن برای استراماچونی خواهد بود.

 

1437229

 

شیخ دیاباته در دقیقه 37 بازی با نفت مسجدسلیمان در برخورد روی هوا با دیاباته دنده اش آسیب دید و  حالا باید یک ماه دور از میادین باشد.

 

استقلال در خط حمله خود در ابتدای فصل بازیکنانی مثل منشا، ایسما و روح الله باقری را از دست داد و از طرف دیگر دیاباته تنها بازیکنی بود که در این فصل جذب شد تا این بازیکن در حال حاضر تنها مهاجم این تیم باشد.

 

از طرف دیگر استراماچونی مدت ها است که برای جذب یک مهاجم درخواست داده است که مدیران باشگاه در این امر ناکام مانده اند تا اوضاع استقلال بحرانی به نظر برسد.

 

با این شرایط استراماچونی ناچار است در بازی های پیش رو از بازیکنان غیر تخصصی در پست مهاجم استفاده کند و این موضوع خود نشان می دهد که آبی ها در خط حمله چه شرایط بحرانی را پشت سر می گذارند.

 

1437228

 

 بعد از این صحنه کاوه ستود پزشک استقلال بلافاصله خود را بالای سر دیاباته رساند هرچند که در ابتدا به نظر نمی رسید مصدومیت او چندان جدی باشد.

 

 

1437227

 

دیاباته در ادامه به دلیل شدت درد با برانکارد از زمین بازی خارج شد.

 

1437226

 

در پایان شدت درد دیاباته تا حدی بود که ستوده این بازیکن را سمت آمبولانس برد تا این بازیکن راهی بیمارستان شود.

دیدگاه‌ها