کد خبر : 1638929 | 02 مهر 1398 ساعت 17:50 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

ماتا: نیاز نبود با مورینیو در مورد چلسی حرف بزنیم

خوان ماتا در کتاب بیوگرافی اش نوشته است که اختلافات با مورینیو در زمان حضورش در چلسی همانجا به اتمام رسید و در یونایتد کمترین مشکلی با یکدیگر نداشتند.

ماتا: نیاز نبود با مورینیو در مورد چلسی حرف بزنیم

به گزارش "ورزش سه"، خوان ماتا ژانویه 2014 و با بی مهری های ژوزه مورینیو تصمیم گرفت چلسی را به مقصد منچستریونایتد ترک کند. او در این مدت ستاره تاثیرگذاری برای شیاطین سرخ بوده ولی در اواسط فصل گذشته اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی او و حتی انتقالش به تیم هایی چون بارسلونا منتشر شد با این حال در نهایت مدیران یونایتد تصمیم گرفتند قرارداد ماتا را تا سال 2021 تمدید کنند و در این قرارداد امکان تمدید مجدد برای یک فصل دیگر نیز وجود دارد.

جالب اینکه ماتا و مورینیو سال 2016 نیز به یکدیگر رسیدند ولی این بار قضیه خوب پیش رفت و ستاره اسپانیایی با آقای خاص مشکل خاصی پیدا نکرد.

 

 

1327285

 

 

خوان ماتا درباره حضور مورینیو در یونایتد در کتاب زندگینامه خود که به تازگی منتشر شد نوشت:« خیلی از دوستان و نزدیکان من نگران بودند که مورینیو ممکن است باعث جدایی من از یونایتد شود ولی من می‌دانستم در صورتی که تلاش کنم، مربی به من بازی خواهد داد و همین طور نیز شد. رابطه ما خیلی طبیعی بود و اصلا چیزی باعث نگرانی نبود. ما خیلی بیشتر با هم صحبت می‌کردیم و دلیلی نداشت که درباره دوران حضور در چلسی صحبت کنیم. اولین دیدار ما نیز خیلی آرام و خوب سپری شد و هیچ اختلافی بین ما وجود نداشت.

 خیلی چیزها گفته شد، خیلی داستان‌ها ساخته شد، خیلی دروغ‌ها گفته شد اما وقتی مورینیو آمد، همان فکری را کردم که اگر مربی دیگری به تیم آمده بود، می‌کردم. فقط به این فکر می‌کردم که باید بهترین عملکردم را نشان بدهم. به توانایی‌های خودم اطمینان داشتم و مطمئن بودم که می‌توانم با تلاش و سختی به جایگاه ثابت تیم برسم.»

 

 

1208118

دیدگاه‌ها