کد خبر : 1638937 | 02 مهر 1398 ساعت 18:31 | 56.4K بازدید | 0 دیدگاه

حیدری: امیدوارم فرمول نود به ده را راه بیندازند

در این سال‌ها عادت کردیم قرمزها برنده دربی باشند

مدافع خاطره ساز پرسپولیسی ها درباره دربی معتقد است دیدار دربی یک بازی تاکتیکی بود که تنها یک غفلت استقلالی ها باعث شد تا دروازه این تیم باز شود.

در این سال‌ها عادت کردیم قرمزها برنده دربی باشند

به گزارش "ورزش سه"، سپهر حیدری درباره دیدار استقلال و پرسپولیس گفت: البته در سال های اخیر عادت کردیم که قرمزها تیم برنده باشند. اما خب این دیدار هم بیشتر پایاپای بود و هر دو تیم در میانه میدان پرس می کردند و پرسپولیس هم روی تجربه ای که داشت از یک لحظه غفلت استقلال که در آن دقایق تمرکزش را از دست داده بود توانست استفاده کند و توسط بازیکنی که اتفاقا آینده روشنی هم خواهد داشت دروازه حریف را باز کرد.

 

او درباره تدابیر تاکتیکی دو تیم گفت: دو تیم از میانه میدان پرس می کردند و موقعیت به حریف نمی دادند و در این میان فقط باید در انتظار اشتباهی از تیم مقابل ماند تا دروازه آنها را بشود باز کرد و من فکر می کنم استقلال دو بار اشتباه کرد و پرسپولیس یک بار دیگر نیز می توانست به گل برسد اما از اشتباه استقلالی ها استفاده نکرد.

 

حیدری درباره تعداد کمتر هواداران نسبت به دربی های قبل گفت: من هم از حضور کم تعداد تماشاگران ناراحت شدم. این را باید ریشه یابی کرد که چرا این تعداد هوادار در ورزشگاه حضور پیدا کردند؟ به نظر من اگر همان فرمول نود به ده را راه بیندازند باعث می شود که هواداران بامعرفت تر هم مشخص شوند.

 

مدافع سابق پرسپولیسی ها درباره داوری دیدار نیز گفت: درباره داوری باید بگویم که به نظر من هیچ تاثیری روی نتیجه نگذاشت و دو تیم به گونه ای بازی کردند که اصلا سوت های داور جهت بازی را عوض نکرد و پرسپولیسی ها که تیم متمرکزتری بودند توانستند به پیروزی برسند.

دیدگاه‌ها