کد خبر : 1638996 | 03 مهر 1398 ساعت 00:24 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

برشا 1 - 2 یوونتوس؛ پیروزی دشوار بدون رونالدو

یوونتوس در دیداری از هفته پنجم سری آ موفق شد در خانه برشا به پیروزی 2-1 دست پیدا کند.

برشا 1 - 2 یوونتوس؛ پیروزی دشوار بدون رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در شبی که کریستیانو رونالدو را در اختیار نداشت، ابتدا در مقابل برشا عقب افتاد اما با تکیه بر گل به خودی حریف و ضربه تماشایی میرالیم پیانیچ در نیمه دوم، به سه امتیاز حساس مقابل برشا دست یافت.

 

بر خلاف تصور این برشا بود که بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه چهار به گل اول دست یافت. روی پاس روملو، دوناروما در گوشه محوطه و زاویه ای بسته ضربه ای محکم زد و شزنی دچار اشتباه عجیبی شد تا برشا با یک گل پیش افتد.

 

1437340

 

در دقیقه 10 و روی پاس دیبالا، رابیو فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت اما ضربه او از بالای دروازه حریف به بیرون رفت. دقایقی بعد این بار روی ارسال کرنر، آرون رمزی صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او نیز راهی به دروازه برشا نیافت. در دقیقه 27 و روی ارسال کوادرادو، یوونتوس صاحب بهترین بخت برای زدن گل تساوی شد اما ضربه سر ایگواین در چارچوب نبود.

 

در اواخر نیمه اول برشا صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و بالوتلی ضربه محکمی را روانه دروازه یوونتوس کرد، اما این شوت با مهار شزنی مواجه شد.

 

اما در دقیقه 44 یوونتوس به گل تساوی رسید. روی ارسال کرنر و در مقابل شلوغی دروازه برشا، توپ به چانسلور مدافع این تیم برخورد کرد و وارد دروازه شد تا نیمه نخست با تساوی 1-1 به اتمام برسد.

 

1437343

 

اولین فرصت نیمه دوم برای یوونتوس ایجاد شد اما ایگواین در موقعیتی فوق العاده و تک به تک توپ را تقدیم گلر برشا کرد.

 

لحظاتی بعد یوونتوس تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت اما ضربه آدرین رابیو از روی خط دروازه توسط مدافعان حریف دفع شد تا دو موقعیت بسیار خوب یوونتوس از دست برود.

 

اما در دقیقه 64 یوونتوس به گل دوم دست یافت. ضربه ایستگاهی دیبالا به مدافعان برشا برخورد کرد و در ریباند پیانیچ به زیبایی دروازه حریف را باز کرد. دقایقی بعد دسنا که بدون یارگیر بود، در محوطه جریمه یوونتوس صاحب موقعیت گلزنی شد اما نتوانست از این فرصت استفاده کند.

 

در دقیقه 77 بیسولی در محوطه دروازه یووه صاحب فرصت شد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه تلاش برشا برای زدن گل تساوی نتیجه نداشت و یوونتوس 1-2 برابر این تیم به برتری دست یافت.

دیدگاه‌ها