کد خبر : 1639082 | 03 مهر 1398 ساعت 13:35 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوش برای لیورپول: آلیسون به زودی برمی‌گردد

آلیسون، دروازه‌بان برزیلی لیورپول با اعلام خبری خوش برای هواداران این تیم گفت تقریبا آماده بازگشت به میادین است و به زودی درون دروازه لیورپول خواهد ایستاد.

خبر خوش برای لیورپول: آلیسون به زودی برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، آلیسون، دروازه‌بان برزیلی لیورپول می‌گوید در مسیر بهبود مصدومیتش قدمهای بلندی برداشته و امیدوار است در کمترین زمان ممکن به میادین برگردد. آلیسون با اعلام این خبر خوش برای هواداران لیورپول گفت تقریبا آماده است و به زودی می‌تواند بار دیگر از دروازه تیمش محافظت کند.

 

1437444

 

آلیسون از روز 9 آگوست و بازی لیورپول و نوریچ که مجبور شد لنگ لنگان زمین را ترک کند تا کنون دیگر برای این تیم به میدان نرفته و در بازی‌های اخیر آدریان، دروازه‌بانی که لیورپول تابستان به خدمت گرفت به جای او درون دروازه ایستاده است.

 

آلیسون در این باره گفت:" من در مسیر خوبی حرکت می‌کنم و به نظرم دیگر تقریبا به مقصد رسیده‌ام. این روزها می‌توانم وارد زمین تمرین شوم و بعضی تمرینات دروازه‌بانی را انجام دهم. حالا فقط باید به حداکثر قدرت برسم و اعتماد به نفسم را دوباره بدست بیاورم. بعد از آن می‌توانم دوباره به کاری برگردم که عاشق انجام دادنش هستم".

 

دروازه‌بان برزیلی لیورپول گفت:" این برایم خیلی خوشحال‌کننده است چون دو هفته قبل حتی نمی‌توانستم درست راه بروم. ولی حالا می‌دوم، روی پای راستم پرش می‌کنم و این خیلی خوشحال‌کننده است".

 

دیدگاه‌ها