کد خبر : 1639155 | 03 مهر 1398 ساعت 17:55 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

روایت عجیب انتقال مودریج از دینامو به تاتنهام

لوکا مودریچ سال 2008 و پس از درخشش در جام ملت های اروپا بود که از دینامو زاگرب به تاتنهام پیوست.

روایت عجیب انتقال مودریج از دینامو به تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، لوکا مودریچ 4 سال خوب را در تاتنهام سپری کرد ولی تابستان 2012 راهی رئال مادرید شد. انتقال او به رئال طولانی و طاقت فرسا بود چرا که دنیل لِوی مالک تاتنهام کوچکترین علاقه ای به از دست دادن ستاره کروات تیمش نداشت با این حال مودریچ در روز پایانی نقل و انتقالات توانست مجوز جدایی از تاتنهام را بگیرد و به رئال برود.

 

 

1437545

 

 

لِوی همچون رئیس باشگاه پورتو به سخت گیری در هنگام مذاکرات مشهور است. رئال در جذب گرت بیل و مودریچ به خوبی با این خصیصه او آشنا شد اما زدراکو مامیچ مدیر ورزشی سابق دیناموزاگرب در مصاحبه با فور فور تو وجه دیگر شخصیتی او را فاش کرد.

 

سال 2008 زمانی که تاتنهام و دینامو در مذاکره برای انتقال مودریچ بودند و تقریبا همه چیز نهایی شده بود، مامیچ از لِوی تقاضای 5 پیراهن تاتنهام با نام مودریچ می کند. لِوی هم در پاسخ می گوید که 5 پیراهن را به وی خواهد داد اما تاکید کرد که پول این پیراهن ها باید از رقم نهایی انتقال مودریچ که 21 میلیون یورو بود، کاسته شود.

 

مامیچ می گوید که از لِوی درس بزرگی گرفته است:« او بدون شک بهترین مذاکره کننده فوتبال دنیاست و به من یاد داد که تک تک یوروهایی که باشگاه هزینه می کند، تا چه اندازه مهم و ارزشمند است.»

 

 

Image result for ‫یشدهثم مثرغ‬‎

 

 

دیدگاه‌ها