کد خبر : 1639169 | 03 مهر 1398 ساعت 18:41 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

این تیم در نیم فصل حتما تقویت می شود؛

نکونام: هرکسی لایق باشد فیکس می‌شود

سرمربی تیم فولاد ضمن رضایت از روند رو به رشد تیمش، تاکید کرد که فولاد نیاز به تقویت در نیم فصل خواهد داشت.

نکونام: هرکسی لایق باشد فیکس می‌شود

 

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در کنفرانس پیش از دیدار تیم های فولاد و پیکان گفت: می دانیم مقابل تیمی بازی داریم که یک مربی خیلی خوب و باتجربه دارد که من افتخار شاگردی ایشان را داشته ام. آقای فرکی اولین کسی بوده که مرا به تیم ملی برده و سال های سال شاگرد ایشان بوده ام. یک پاسی اصیل هستم و از این بابت خوشحالم.

 

او افزود: امیدوارم فردا بتوانیم یک بازی خوب انجام دهیم. تیم پیکان تیم خوبی است و خوب و پرتعداد حمله می کند. زدن 10 گل در 4 بازی نشان از حضور پرقدرت این تیم در حمله دارد. ما باید خیلی حواسمان جمع باشد و مقابل این تیم باهوش بازی کنیم. امیدوارم فردا یک بازی خوب همراه با نتیجه داشته باشیم و روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.

سرمربی فولاد در مورد روند تیمش در این هفته ها گفت: اگر دقت کنید، نسبت به بازی اول لیگ شرایطمان خیلی بهتر شده و توانسته ایم هر بازی رو به جلو حرکت کنیم اما هنوز با تیم مورد نظر من که کل تیم را در اختیار داشته باشم و با همه بازیکنان کار کنم، فاصله داریم. فکر می کنم این تیم جای پیشرفت زیادی دارد و بازیکنان این را متوجه شده اند. خودتان دارید می بینید در دو سه هفته اخیر تیم ما فوتبال به مراتب بهتری را نسبت به قبل انجام داده است. باید این روند را ادامه دهیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

نکونام درباره شرایط بازیکنان تیمش گفت: تقریبا همه آمادگی لازم را دارند اما بعد از تمرین امروز شرایط نهایی مشخص می شود. ممکن است دو نفر از مصدومان به بازی برسند.

 

سرمربی تیم فولاد در مورد اینکه تیمش تا کنون برد خانگی نداشته و انتظار هواداران کسب یک برد مقابل پیکان است، اظهار داشت: هیچ دیداری برای ما فرق نمی کند. فقط تاکتیک تیمی ما نسبت به تیم حریف و بازی ای که باید انجام بدهیم، تفاوت می کند. ما بازی خودمان را انجام می دهیم. تیم ها در خانه ما به دنبال دستورات تاکتیکی خودشان هستند. ما هم باید فردا یک بازی منطقی انجام دهیم که انشاالله همراه با نتیجه باشد. تفاوتی با بقیه بازی ها نداریم. سیستم و تاکتیک ما مشخص است و فقط باید به مرور زمان در همه زمینه ها پیشرفت کنیم. برنامه ما کاملا مشخص است و تغییری نمی کند. امیدوارم بازیکنانی که در تیم هستند، فردا فقط کیفیت خودشان را نشان بدهند و در این صورت قطعا مشکلی نخواهیم داشت.

 

او در پاسخ به حس نیاز به جذب بازیکن گفت: ما نفراتی را که می توانستیم، جذب کردیم. الان هم دنبال این هستیم که یک جای خالی تیم را پر کنیم و تا نیم فصل ادامه دهیم. نیم فصل هم قطعا نیاز به تقویت در چند پست داریم. اگر قرار است فوتبال، تیم و شکل متفاوتی داشته باشیم، نیاز به تقویت داریم و این کار را باید حتما انجام دهیم. اما بازیکنانی که الان داریم، هر کدامشان در هر بازی برای ما خیلی اهمیت دارند که بتوانیم با تیم کامل در همه بازی ها حضور داشته باشیم. قطعا نیم فصل تیم تقویت می شود و در هر پستی که لازم باشد، نفراتی را جذب می کنیم. نگاهی هم به بازیکنان جوانمان داریم. در هفته های اول هم دیدید که توانستیم نفراتی به تیم امید معرفی کنیم. در بازی های بیرون خانه ما هم دیدید که بازیکنان تعویضی و جوان توانستند برای ما نتیجه بازی را عوض کنند. بازیکنانی که از آکادمی فولاد بالا آمده اند. سعی می کنیم هر کسی که خوب تمرین می کند و لیاقتش هست، در تیم استفاده کنیم. در کنار این نیاز به تجربه هم داریم تا با تلفیقی از نفرات جوان و باتجربه به میدان برویم و این موضوع باعث موفقیت تیم شود.

دیدگاه‌ها