کد خبر : 1639202 | 03 مهر 1398 ساعت 20:26 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش پلی استیشنی پیکان علیه فولاد

حسین فرکی امیدوار است در پنجمین بازی فصل نیز همچنان بتواند با سود بردن از نمایش پلی استیشینی و تهاجمی تیمش به موفقیت دست یابد.

نمایش پلی استیشنی پیکان علیه فولاد

به گزارش "ورزش سه"، پیکان به اولین تیمی در فصل جاری تبدیل شد که توانست در هفته چهارم تعداد گل های زده خود را دو رقمی کرده و با 10 گل از قدرت تهاجمی خود در فصل جدید خبر دهد. آنها بعد از ناکامی در هفته اول برابر شهرخودرو در دستیابی به گل، طی دیدار برابر نساجی، شاهین و ماشین سازی 10 گل به ثبت رساندند تا نمایش امیدوارکننده‌ و متفاوتی را نسبت به گذشته به جا بگذارند.


بازگشت مهران موسوی به قلب دفاعی این تیم که طی دو هفته اخیر با دو گل زده، توانسته نمایش فوق العاده‌ای از خود به جا بگذارد در کنار عملکرد دیدنی خط هجومی این تیم با حضور سعید واسعی، جلال الدین علی محمدی، فراز امامعلی و شهریار مغانلو چهره خطرناکی به آنها داده و این در حالیست که اکنون اسماعیل شریفات و جابر انصاری نیز در شرایط بازگشت به ترکیب قرار دارند تا آنها در فاز تهاجمی یکی از برترین‌های این فصل محسوب شوند.


تا به اینجای فصل شهریار مغانلو با ثبت 3 گل، سعید واسعی، فراز امامعلی و مهران موسوی با دو گل زده در کنار جلال الدین علی محمدی و محمد ستاری با سه پاس گل برترین شرایط تهاجمی را برای تیم حسین فرکی شکل داده‌اند و اکنون باید دید آنها برابر فولاد خوزستان نیز قادر خواهند بود به نمایش تهاجمی خود ادامه دهند یا خیر. نکونام که طی دوران کوتاه مربیگری خود با فوتبالی با ساختار دفاعی بسته ایده خود را به نمایش گذاشته، مسلما برای عملکرد تهاجمی پیکان یک چالش بزرگ محسوب خواهد شد و باید منتظر پایان 90 دقیقه و نمایش تفکرات دو مربی باتجربه در یک سمت و باانگیزه در نیمکت دیگر ماند.

 

دیدگاه‌ها