کد خبر : 1639230 | 03 مهر 1398 ساعت 20:54 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

دی یونگ: پول ذره ای در انتقالم به بارسلونا تاثیر نداشت

فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، در مصاحبه ای عنوان کرد که پول برای انتخاب تیم جدیدش کم ترین اهمیت را داشته و اگر به بارسلونا نمی آمد قطعا یکی از دو تیم پاری سن ژرمن یا منچستر سیتی را برای آینده خود انتخاب می کرد.

 دی یونگ: پول ذره ای در انتقالم به بارسلونا تاثیر نداشت

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی‌یونگ پس از درخشش فصل گذشته در ترکیب آژاکس، تیم های زیادی را در تابستان خواهان خود می دید اما در نهایت این بارسلونا بود که توانست این ستاره هلندی را جذب کند و به نوعی در رقابت با تیم های منچستر سیتی و پاری سن ژرمن برای جذب دی یونگ پیروز شود.

دیونگ 22 ساله پس از گذشت چند ماه از پیوستنش به بارسلونا،در مصاحبه ای با ال پریودیکو در مورد مسائل مختلف صحبت کرده است.

دی‌یونگ ابتدا در پاسخ به این سوال که اگر سیتی یا پاریس پول بیشتری به او می دادند، آیا نظرش برای انتقال به بارسلونا عوض می شد، گفت: " برای من بازی در باشگاهی که برایم ارزش قائل باشد، خیلی مهم تر از مسائل مالی است‌. صحبت در مورد پول هیچ وقت اولویت من نبوده و در هنگام مذاکره ام با بارسلونا نیز هیچ صحبتی از پول بیشتر نکردم. مهم ترین چیز برای من فلسفه بارسلونا بود و این که آن ها به خوبی توانستند با ارائه برنامه های‌شان مرا برای حضور در این باشگاه قانع کنند‌."

 

1435368

 

این هافبک جوان هلندی در ادامه گفت:" پس از پیشنهاد بارسلونا، من ابتدا با خانواده خود مشورت کردم و پس از آن بدون درنگ مدیر برنامه هایم را برای مذاکره به بارسلونا فرستادم.

من حالا شانس بازی در باشگاهی را دارم که پیش از این ستارگان هلندی هم چون یوهان کرایوف، پاتریک کلایورت و ... در آن بازی کرده اند.

رفتن کرایوف به بارسلونا باعث ایجاد یک حس فوق العاده نسبت به این باشگاه در میان هلندی ها شد. مردم هلند همیشه دوست دارند از دیدن یک فوتبال جذاب لذت ببرند و این دقیقا همان چیزی است که بارسلونا ارائه می دهد."

طی هفته های اخیر انتقاداتی نسبت به دی یونگ مطرح شد مبنی بر این که او در بارسلونا نتوانسته درخشش در آژاکس را تکرار کند و این که او طی هفته های اخیر در پست های غیر تخصصی به کار گرفته شده اما خود او نظر دیگری دارد و می گوید:" این جا همه چیز متفاوت از آژاکس است اما با این وجود من در بارسلونا کاملا راحت هستم و در هر نقطه از زمین که مربی از من بخواهد بازی خواهم کرد."

دیدگاه‌ها