کد خبر : 1639257 | 04 مهر 1398 ساعت 00:36 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر 1-0 لاتزیو: کسی جلودار تیم کونته نیست

اینتر در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 1-0 لاتزیو را شکست بدهد و به پنجمین پیروزی اش در رقابت های این فصل سری آ دست پیدا کند.

اینتر 1-0 لاتزیو: کسی جلودار تیم کونته نیست

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنتونیو کونته که در چهار دیدار قبلی شان در رقابت های این فصل، از جمله در دربی میلان به پیروزی رسیده بودند، در دیدار امشب هم لاتزیو را از پیش رو برداشتند تا رکورد 100 درصد پیروزی های شان را حفظ کنند.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقیقه اول بازی، دو موقعیت خطرناک روی دروازه ها ایجاد شد اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد.

در ادامه این اینتری ها بودند که ابتکار عمل را دست گرفتند اما برتری آنها به موقعیت ویژه ای ختم نمی شد. این برتری ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 23، دی آمبروسیو قفل دروازه لاتزیو را باز کرد.

روی ارسال بیراگی از سمت چپ بود که دی آمبروسیو با حضور به موقع، بالاتر از مدافع حریف ضربه سر را زد و حساب کار را 1-0 کرد.

 

 

1437678

 

بعد از این گل بازی متعادل تر شد اما باز هم این بازیکنان اینتر بودند که تیم برتر میدان بودند؛ هرچند در دقیقه 36، چیزی نمانده بود که لاتزیو به گل تساوی برسد اما حضور به موقع هاندانوویچ و واکنش عالی او، دروازه اینتر را بسته نگه داشت.

حملات دو تیم در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه پیدا کرد اما در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و اینتر با برتری 1-0 به رختکن رفت.

نیمه دوم را هم دو تیم متعادل آغاز کردند و در دقیقه 51، لاتزیو می توانست به گل تساوی برسد ولی بار دیگر واکنش خوب هاندانوویچ روی ضربه سر کوره آ، مانع از باز شدن دروازه نرآتزوری شد.

چند دقیقه بعد نوبت اینتری ها بود تا آستانه باز کردن دروازه لاتزیو پیش بروند اما دابل سیو عالی استراکوشا روی ضربات بارلا و پولیتانو، مانع از رسیدن اینتر به گل دوم شد.

در ادامه این اینتری ها بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و برای دقایقی طولانی بر بازی مسلط بودند اما نتوانستند به گل دوم برسند.

در مقابل هر چه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، این تیم لاتزیو بود که حملات خطرناک تری روی دروازه حریف ترتیب می داد اما در نهایت هیچ یک از این حملات به گل منجر نشد و در نهایت بازی با همان یک گل به سود اینتر به پایان رسید.

دیدگاه‌ها