کد خبر : 1639265 | 04 مهر 1398 ساعت 09:17 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

رکوردشکنی کونته و تمجید او از بازیکنان اینتر

آنتونیو کونته که با پیروزی تیمش مقابل لاتزیو موفق به رکوردشکنی در تاریخ اینتر شد بعد از بازی از شخصیت و ذهنیت تیمش تمجید کرد و بازیکنانش را شایسته تحسین دانست.

رکوردشکنی کونته و تمجید او از بازیکنان اینتر

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته، سرمربی اینترمیلان با پیروزی 1-0 تیمش مقابل لاتزیو که دیشب در هفته پنجم سری آ اتفاق افتاد به اولین مربی اینتر تبدیل شد که اولین پنج مسابقه خود در این لیگ را با پیروزی پشت سر می‌گذارد. کونته بعد از این پیروزی از شخصیت و ذهنیت تیمش تمجید کرده و بازیکنانش را شایسته تحسین دانست.

 

1437689

 

نراتزوری دیشب با تک‌گل دانیلو دی‌آمبروسیو در نیمه اول بازی با لاتزیو در سن‌سیرو موفق شد پنجمین پیروزی پیاپی خود را در پنج هفته اول سری آ بدست آورده و بار دیگر با پیشی گرفتن از یوونتوس در صدر جدول قرار بگیرد.

 

آنتونیو کونته بعد از بازی گفت:" این یک پیروزی سخت و مهم مقابل تیمی خیلی قوی بود. تیمی که چهار سال است بازیکنانش با هم کار می‌کنند و در فصل‌های اخیر دائما بهتر و بهتر شده‌اند. این پیروزی به هیچ وجه راحت بدست نیامد".

 

سرمربی اینتر در ادامه گفت:" در تحلیل این بازی باید آن را به دو بخش تقسیم کرد. من در نیمه اول راضی نبودم. ما تهاجمی شروع کردیم و سعی می‌کردیم نزدیک به دروازه آنها بازی کنیم و آنها سعی می‌کردند از ضدحمله‌ها استفاده کنند. ولی ما بعد از گل خیلی عقب کشیدیم و اجازه دادیم لاتزیو به ما فشار بیاورد. در این برهه از بازی هندانوویچ عالی کار کرد و باعث شد بتوانیم با پیروزی از زمین خارج شویم".

 

دیدگاه‌ها