کد خبر : 1639316 | 04 مهر 1398 ساعت 12:25 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

پویول پیشنهاد مدیریت ورزشی بارسا را رد کرد

کارلس پویول، کاپیتان سابق بارسلونا بعد از شایعات اخیر درباره پیشنهاد شدن پست مدیریت ورزشی بارسا به او اعلام کرد این پیشنهاد ارائه شده از طرف بارتومئو رئیس بارسلونا را نخواهد پذیرفت.

پویول پیشنهاد مدیریت ورزشی بارسا را رد کرد

به گزارش "ورزش سه"، کارلس پویول، کاپیتان سابق بارسلونا و یکی از اسطوره‌های محبوب این باشگاه بعد از شایعات اخیر درباره پیشنهاد شدن تصدی پست مدیریت ورزشی بارسا به او رسما اعلام کرد که این پیشنهاد را که از طرف رئیس باشگاه کاتالان، یوسپ بارتومئو دریافت کرده، نخواهد پذیرفت.

 

1437767

 

پویول که در فاصله سالهای 2006 تا 2009 و در سال 2011 با پیراهن بارسا سه بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده دیروز با انتشار یک توییت در حساب شخصی خود به هواداران این باشگاه اعلام کرد که پست مدیریت ورزشی بارسا را نخواهد پذیرفت.

 

کارلس پویل در توییت خود در حساب شخصی‌اش در شبکه اجتماعی توییتر نوشت:" در هفته‌های اخیر، چندین خبر و گزارش درباره احتمال همکاری من با باشگاه بارسلونا به عنوان مدیر ورزشی مطرح شده. به همین خاطر احساس کردم وظیفه دارم به خانواده بارسلونا اعلام کنم که بعد از سبک و سنگین کردن این پیشنهاد تصمیم گرفته‌ام پیشنهاد باشگاه را نپذیرم".

 

1437768

 

اسطوره بارسلونا در ادامه نوشت:" این برای من تصمیم ساده‌ای نبود چرا که همیشه گفته‌ام دوست دارم به جایی که آن را خانه خودم می‌دانم برگردم. ولی چندین پروژه شخصی که خودم را درگیر آنها کرده‌ام باعث می‌شود که در حال حاضر نتوانم چنین پیشنهادی را بپذیرم. چرا که پست مدیریت ورزشی بارسلونا تعهد کامل و صد در صدی لازم دارد. می‌خواهم به این وسیله از باشگاه به خاطر اعتمادی که به من داشتند و من را برای تصدی پستی با چنین مسئولیت سنگینی انتخاب کردند تشکر کنم".

 

دیدگاه‌ها