کد خبر : 1639328 | 04 مهر 1398 ساعت 14:21 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری، گزینه اصلی جانشینی پوچتینو در تاتنهام

نتایج ضعیف تاتنهام در بازی های اخیر باعث شده بسیاری از رسانه های انگلیسی امسال را فصل آخر حضور مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت تاتنهام تلقی کنند.

آلگری، گزینه اصلی جانشینی پوچتینو در تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام، این روزها شرایط سختی را در این تیم لندنی تجربه می کند. تاتنهام طی هفته های اخیر لیگ برتر نتوانسته نتایج خوبی را کسب کند و تنها با 8 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد. آن ها در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا نیز مقابل المپیاکوس متوقف شدند. با این وجود اوج تیره روزی های این تیم لندنی به حذف این تیم مقابل تیم گمنام کالچستریونایتد در چهارچوب رقابت های جام اتحادیه انگلیس باز می گردد. جایی که شاگردان پوچتینو در ضربات پنالتی بازی را واگذار کردند تا حذفی زود هنگام و البته تلخ برای آن ها رقم بخورد.

 

1437785

 

تاتنهام پوچتینو بعد از پیروزی فصل گذشته مقابل آژاکس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان نتوانسته در هیچ بازی خارج از خانه ای تا به این جا به پیروزی برسد.

 

سرمربی تاتنهام پس از شکست مقابل کولچستر یونایتد ابراز امیدواری کرد که تیمش به شرایط عادی بازگردد و گفت:"ما در دوره سختی قرار داریم اما در حال پیدا کردن راه حلی برای حل مشکلات خود هستیم. ما برای بازیابی خود به زمان نیاز داریم تا بتوانیم به فرم خوب گذشته باز  گردیم."

 

1437784

 

با وجود این ابراز امیدواری ها از سمت پوچتینو، رسانه های انگلیسی معتقد هستند که این فصل سال آخر حضور این سرمربی آرژانتینی روی نیمکت تاتنهام خواهد بود و خود او هم علاقه ای به ماندن در این تیم ندارد.

 

بر همین اساس نشریه سان در گزارشی مدعی شده که ماسیمیلیانو آلگری، در صورت جدایی پوچتینو اصلی ترین گزینه مدیران تاتنهام برای سرمربی گری این تیم در فصل آینده خواهد بود.

 

آلگری 52 ساله که بین سال های 2014 تا 2019 هدایت یوونتوس را بر عهده داشت، طی پنج سال حضورش در این تیم پنج قهرمانی سری آ و چهار قهرمانی کوپا ایتالیا به دست آورد و دو بار نیز بیانکونری را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند.

 

همچنین سان در ادامه گزارش خود مدعی شده که در صورت منتفی شدن حضور الگری روی نیمکت تاتنهام، برندان راجرز، سرمربی کنونی لسترسیتی، دیگر گزینه سران این تیم شمال لندنی خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها