کد خبر : 1639330 | 04 مهر 1398 ساعت 13:52 | 34.4K بازدید | 0 دیدگاه

توصیه به دی‌بروین: به PSG برو تا موفق شوی

سرمربی سابق تیم ملی بلژیک می‌گوید PSG باید کوین دی‌بروین را برای تغذیه نیمار، کاوانی و امباپه به پاریس منتقل کند و در این صورت است که می‌تواند قهرمان چمپیونزلیگ شود.

توصیه به دی‌بروین: به PSG برو تا موفق شوی

به گزارش "ورزش سه"، هاین فانهازبروک، سرمربی سابق تیم ملی بلژیک که سابقه مربی‌گری کوین دی‌بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی را دارد می‌گوید او باید به فکر ترک منچسترسیتی و پیوستن به پاری سن ژرمن باشد. به گفته این مربی سابق دی‌بروین، PSG باید برای تغذیه مهاجمین برجسته‌اش، نیمار، کاوانی و امباپه، دی‌بروین را به خدمت بگیرد چرا که با او می‌تواند قهرمان چمپیونزلیگ شود.

 

1437788

 

فانهازبروک می‌گوید دی‌بروین استعداد و شایستگی این را دارد که در کنار بزرگانی مثل نیمار و امباپه به عنوان یکی از بهترین‌های دنیای فوتبال مطرح باشد. این در حالی است که ستاره بلژیکی در دوران حضور در منچسترسیتی هم بسیار موفق بوده و نام خود را به عنوان یکی از بزرگان فوتبال اروپا مطرح کرده است.

 

سرمربی سابق دی‌بروین در این باره گفت:" کوین تا حالا با منچسترسیتی دو بار قهرمان لیگ شده و چند جام دیگر هم در انگلیس بدست آورده. او در آلمان هم توانسته بازیکن سال شود. ولی او تا این لحظه در سطح بین‌المللی هیچ افتخاری بدست نیاورده. نه لیگ اروپا، نه لیگ قهرمانان و نه جام جهانی. ولی واقعیت این است که این افتخارات بین‌المللی است که اهمیت واقعی دارد و همیشه به آن استناد می‌شود".

 

فانهازبروک در ادامه گفت:" به محض اینکه دی‌بروین یکی از این افتخارات بین‌المللی را بدست بیاورد من شک ندارم که او در مسیر تبدیل شدن به بهترین بازیکن دنیا قرار خواهد گرفت و می‌تواند جایزه بهترین بازیکن سال فیفا یا توپ طلا را بدست بیاورد. او در سیتی نمی‌تواند به این برسد ولی اگر به پاریس برود و بتواند با پاسهای بی‌نظیرش، نیمار، امباپه و کاوانی را تغذیه کند، بازی کردن مقابل PSG عملا غیرممکن خواهد شد".

 

دیدگاه‌ها