کد خبر : 1639353 | 04 مهر 1398 ساعت 15:06 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

مجازات بارسا در قضیه گریزمان مشخص شد

بارسلونا به خاطر مذاکرات زودهنگام با انتوان گریزمان و بدون هماهنگی با باشگاه اتلتیکو توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا تنها 300 یورو جریمه شد.

مجازات بارسا در قضیه گریزمان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"،  آنتوان گریزمان زمستان گذشته و  پیش از آنکه در ماه جولای بند آزادسازی قراردادش از 200 میلیون یورو به 120 میلیون یورو کاهش پیدا کند، با بارسلونا به توافق رسیده بوده و طبق ادعای اتلتیکو، باشگاه کاتالان باید مبلغ 200 میلیون یورو می‌پرداخته و نه 120 میلیون یورویی که توسط بلوگرانا به این باشگاه مادریدی پرداخت شده است.

 

 

1437807

 

 

چندی پیش حتی ال موندو ادعا کرد که به ایمیل هایی دسترسی پیدا کرده است که نشان می دهد گریزمان بدون اطلاع باشگاه اتلتیکو و در حالی که این باشگاه در کوران بازی های فصل گذشته بود، در حال چانه زنی با مسئولان بارسا برای دریافت 14 میلیون یورو کمیسیون انتقالش بوده است. این مبلغ بین او، خواهر، پدر و و نیز ایجنتش تقسیم شده است.

 

بعد از شکایت باشگاه اتلتیکو مادرید از بارسلونا و اتهام به باشگاه کاتالان به خاطر انجام رفتار نادرست در جریان انتقال آنتوان گریزمان به این باشگاه، کمیته‌ی مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا یک قاضی به نام خوانتو لانادابرا را برای بررسی این پرونده منصوب کرد و امروز مشخص شد که به بارسا چه جریمه ای تعلق گرفته است. بر اساس گزارش رسانه های اسپانیا بارسا تنها 300 یورو جریمه شده و خبری از یک بازی بدون تماشاچی این تیم هم نخواهد بود.

پیش از این گفته شده بود که یا مجازات بارسا 300 یورو خواهد بود یا یک بازی بدون تماشاگر در نوکمپ که در نهایت مورد اول اجرا خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها