کد خبر : 1639528 | 05 مهر 1398 ساعت 11:00 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

رم هوادار نژادپرست را به استادیوم راه نمی‌دهد

باشگاه رم اعلام کرد یکی از هواداران این تیم که به خسوس مدافع این تیم توهین نژادپرستانه کرده بوده را از حضور در ورزشگاه خانگی‌اش منع کرده و او را به پلیس گزارش کرده است.

رم هوادار نژادپرست را به استادیوم راه نمی‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ایتالیایی آ اس رم اعلام کرد یکی از هواداران این باشگاه که از طریق شبکه‌های اجتماعی به خوان خسوس، مدافع این تیم توهین نژادپرستانه کرده بوده را به صورت مادام‌العمر از حضور در ورزشگاه خانگی‌اش منع کرده و او را به پلیس معرفی کرده است.

 

1438041

 

باشگاه رم با اعلام این تصمیم خود از طریق توییتر، عکسهایی از حساب اینستاگرمی این هوادار و پیامهایش را منتشر کرد. رم اعلام کرد دیگر هرگز اجازه نخواهد داد این شخص برای تماشای بازی‌های تیم به ورزشگاه خانگی‌اش وارد شود.

 

در بیانیه باشگاه رم در این باره چنین آمده:" صاحب این حساب اینستاگرامی امروز از طریق پیام مستقیم برای خوان خسوس پیامهای بسیار زشت نژادپرستانه ارسال کرده است. ما این حساب را به پلیس ایتالیا گزارش کرده‌ایم و همچنین اینستاگرام را از این موضوع باخبر کرده‌ایم. این شخص به صورت مادام‌العمر از حضور در ورزشگاه خانگی رم منع خواهد شد".

 

این توییت باشگاه رم با ستایش‌های زیادی در فضای مجازی همراه شده. بحث نژادپرستی در فوتبال ایتالیتا اخیرا بسیار داغ شده و عده زیادی خواهان اقدامات فوری و قاطع برای مقابله با این موضوع در ایتالیا شده‌اند.

 

دیدگاه‌ها