کد خبر : 1639530 | 05 مهر 1398 ساعت 11:20 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

نیکو کوواچ

بایرن باید مثل رمی‌ها در آستریکس و اوبلیکس دفاع کند

نیکو کوواچ سرمربی بایرن می‌گوید تیمش باید در خط دفاعی با هماهنگی بیشتر و مثل رمی‌های باستان دفاع کند. او برای توضیح بیشتر نظر خود به صحنه‌هایی از سریال کارتونی آستریکس و اوبلیکس ارجاع می‌دهد.

بایرن باید مثل رمی‌ها در آستریکس و اوبلیکس دفاع کند

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه بایرن مونیخ در فصل جاری بوندس‌لیگا تنها چهار گل دریافت کرده و تنها لایپزیش بوده که از این نظر آمار بهتری نسبت به بایرن دارد ولی نیکو کوواچ معتقد است تیمش از نظر دفاعی باید وضعیت بهتری داشته باشد. نیکو کوواچ درباره شرایط دفاعی تیمش معتقد است بایرنی‌ها در مرکز میدان فضای زیادی به حریف می‌دهند و مشکل دفاعی‌شان از مرکز زمین آغاز می‌شود.

 

1438043

 

کوواچ در این باره گفت:" چهار گلی که ما تا اینجا دریافت کرده‌ایم نشان می‌دهد که در مسیر درست قرار داریم".

 

کوواچ در پاسخ به نشریه کیکر که از او می‌پرسد تصورش از بازی در مرکز زمین که انتظار دارد بازیکنانش به نمایش بگذارند چیست، گفت:" وقتی شما حمله می‌کنید همه در حمله مشارکت می‌کنند. فوتبال یک بازی تیمی است که همه باید در آن با هم تلاش کنند. چه با توپ و چه بدون توپ. در فاز دفاعی هم باید اوضاع از همین قرار باشد. همه باید با هم در فاز دفاعی حضور داشته باشند. چه زمانی که تیم رو به بیرون باز می‌شود و چه زمانی که برای بستن فضا برمی‌گردد".

 

کوواچ در ادامه به رم باستان اشاره کرده و برای توضیح بهتر روش بازی مد نظرش به سریال کارتونی آستریکس و اوبلیکس ارجاع می‌دهد. او در این باره گفت:" لژیونهای رمی را حتما یادتان است، آنها چطور صف‌بندی می‌کردند؟ در صف‌هایی خیلی متحد و یکپارچه به شکلی که هیچکس نتواند از آنها عبور کند. اگر سریال کارتونی آستریکس و اوبلیکس را به یاد داشته باشید این تصویر صف‌بندی رمی‌ها برایتان حتما آشنا است. منظور من این است که ما اگر محکم و فشرده کنار هم بایستیم و به خصوص در لایه خارجی طوری عمل کنیم که جای خالی برای نفوذ باقی نماند، هیچکس نمی‌تواند به صف ما رخنه کند".

 

1438044

 

دیدگاه‌ها