کد خبر : 1639602 | 05 مهر 1398 ساعت 18:30 | 32.4K بازدید | 0 دیدگاه

با ادامه روند ناکامی ها

گتوزو به میلان باز می گردد؟

شکست شب گذشته میلان در زمین تورینو احتمال اخراج مارکو جامپائولو از این تیم را افزایش داده است.

گتوزو به میلان باز می گردد؟

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته با قبول شکست 2 بر یک در خانه تورینو، دومین باخت متوالی‌اش را پس از واگذار کردن نتیجه دربی دلامادونینا تجربه کرد. این نتیجه سبب شد که میلان در هفته پنجم سری آ با 6 امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول قرار بگیرد. شروع بد روسونری سبب شده که گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال برکنار مارکو جامپائولو سرمربی تیم شکل بگیرد.

 

 

1438123

 

 

در همین راستا نشریه کوریره دلواسپورت ایتالیا نوشته است که جامپائولو کسی که تیمش سه بازی از 5 بازی‌اش را باخته به شدت تحت فشار قرار گرفته است و احتمال دارد که با تداوم وضعیت فعلی در آینده‌ای نه چندان دور اخراج شود که در این صورت میلانی‌ها به سراغ سرمربی فصل گذشته‌شان جنارو گتوزو خواهند رفت. این در حالیست که پیش از این از او به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت لاتزیو نام برده می‌شد.

گتوزو از پایان فصل گذشته که میلان را ترک کرد، بیکار بوده است. او فصل گذشته با وجود کسب نتایج قابل قبول در نهایت نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان را برای روسونری به ارمغان بیاورد.

بازگشت گتوزو به میلان تعجب‌آور خواهد بود، چرا که روسونری در پایان فصل گذشته به این دلیل با او قطع همکاری کرد که سبک بازی‌ این تیم را با هدایت مارکو جامپائولو متحول کند.

گتوزو در دو فصلی که هدایت میلان را برعهده داشت، به ترتیب با این تیم مقام‌های ششم و پنجم لیگ را کسب کرد.

 

 

1408415

دیدگاه‌ها