کد خبر : 1639696 | 06 مهر 1398 ساعت 13:05 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

توکلی: پرسپولیس روز راحتی در تبریز نخواهد داشت

شاهین توکلی مدافع ماشین سازان می گوید همان طور که توانستند مقابل استقلال در تبریز پیروز شوند، پرسپولیس هم روز راحتی مقابل این تیم نخواهد داشت.

توکلی: پرسپولیس روز راحتی در تبریز نخواهد داشت

به گزارش "ورزش سه"، شاهین توکلی مدافع ماشین سازان در گفتگو با ورزش سه راجع به باخت سنگین تیمش مقابل پیکان اظهار داشت:  بازی با پیکان جزو اتفاقات نادر فوتبال بود که شاید هر چند سال یک بار اتفاق بیفتد. واقعا تفاوت سطح ما با پیکان آن اختلاف گل نبود. بالاخره روز خوب آن‌ها بود و روز بد ما که توانستند نتیجه خوبی مقابل ما بگیرند.

 

مدافع ۲۶ ساله سبزقباها در رابطه برد دیروز تیمش مقابل شاهین هم گفت: باتوجه به تمرین‌هایی که داشتیم و توصیه‌هایی که کادر فنی داشتند توانستیم خودمان را از لحاظ روحی جمع کنیم و نتیجه خوبی مقابل شاهین کسب کنیم. شاهین هم‌ تیم دست و پا بسته‌ای نبود ولی خدا را شکر توانستیم نتیجه مقابل پیکان را جبران کنیم.

 

مدافع تبریزی‌ها راجع به گل‌های خورده زیادشان در دو بازی اخیر عنوان داشت: اگر گل‌ها را ببینید روی اشتباهات فردی رخ داده و چون تیمی هستیم که هجومی بازی می‌کنیم، بازی‌هایمان پرگل از آب در می‌آید. متاسفانه روی سهل‌انگاری گل خوردیم و همان طور که گفتم بیشتر روی اشتباهات فردی است.

 

توکلی در پایان در رابطه با بازی بعدی تیمش مقابل پرسپولیس در جام حذفی هم گفت: همان‌طور که می‌دانید بازی با پرسپولیس بازی سختی است ولی همان‌طور که توانستیم استقلال را شکست دهیم، پرسپولیس هم روز راحتی در تبریز مقابل ما نخواهد داشت. با توجه به اینکه تماشاگران هم خواهند آمد سعی خود را می‌کنیم تا دست پر از زمین خارج شویم.

دیدگاه‌ها