کد خبر : 1639709 | 06 مهر 1398 ساعت 14:17 | 49.3K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی مادرید از انتخاب امباپه; راهنما به رئال، چراغ به بارسا

کیلیان امباپه در جریان مراسم بهترین‌های فیفا با فرانکی دی یونگ ستاره هلندی بارسا گفت و گویی صمیمانه داشت و حرف‌هایی رد و بدل شد که رئال را نگران می‌کند.

نگرانی مادرید از انتخاب امباپه; راهنما به رئال، چراغ به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، کیلیان امباپه از سال 2017 به یکی از گزینه‌های جدی رئال تبدیل شده است. او در تابستان همان سال تا یک‌قدمی پیوستن به رئال هم رفت ولی در نهایت تسلیم پیشنهاد بهتر پی اس جی شد و تصمیم گرفت که در زادگاهش به فوتبال ادامه دهد. رئال اما نسبت به جذب ستاره 20 ساله فرانسوی خوشبین است و در انتظار برای رسیدن فصل بعد و تلاشی جدی برای این مهم خواهد بود.

طبق ادعای رسانه‌های اسپانیایی، سران رئال معتقدند که امباپه قراردادش با پی اس جی را تمدید نخواهد کرد و این اجازه خواهد داد تا در تابستان آینده شانس بالایی برای جذب او داشته باشند.

امباپه که امسال در تیم منتخب فیفا قرار گرفت، دوشنبه گذشته در مراسم بهترین‌های فیفا در میلان حضور داشت. در جریان این مراسم، دوربین‌ها او را در حال صحبت با فرانکی دی یونگ شکار کردند. پس از احوالپرسی اولیه، امباپه رو به دی یونگ می‌گوید: «همین ده دقیقه پیش در مورد تو حرف می‌زدیم. اوضاع بارسا خوب است؟» دی یونگ هم در پاسخ می گوید: «‌بله از هر نظرخوب است.» در حالی که امباپه و دی یونگ قصد ادامه گفت و گو را داشتند، امباپه با دیدن دوربین باشگاه پی اس جی گفت: «الان دیگر مشکل است حرف بزنم بعدا یکدیگر را خواهیم دید.»

این گفت و گوی صمیمانه و سوال امباپه در مورد بارسا باعث نگرانی در رئال مادرید شده است. امباپه جدی‌ترین گزینه خرید رئال برای سال‌های پیش رو است اما او نسبت به وضعیت بارسا هم حساس است. ماه گذشته بود که موندودپورتیوو گزارش داد در نظرسنجی از اعضای باشگاه بارسلونا، 70 درصد امباپه را به نیمار ترجیح می‌دهند.

 

 

1438306

دیدگاه‌ها