کد خبر : 1639732 | 06 مهر 1398 ساعت 15:46 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

جونیور راه شیمبا و کی‌روش را می رود؟

جونیور مهاجم برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس در پنج هفته ابتدایی نتوانسته عملکرد درخشانی را داشته باشد و با انتقادات زیادی مواجه شده است.

جونیور راه شیمبا و کی‌روش را می رود؟

به گزارش ورزش سه، جونیور که از برزیل به ایران آمده نتوانسته درخشان ظاهر شود و مارا به یاد لوسیانو پریرا در روزهای اول حضورش در فولاد می اندازد. شیمبا که در ابتدای ورودش آنقدر ضعیف و پیش پا افتاده عمل می کرد که صدای همه هواداران فولاد در آمده بود اما اعتماد فرکی به او ادامه دار بود تا اینکه در هفته پنجم و پس از برد 5-0 فولاد پایش به گلزنی باز شد و دوبار برای قرمز های اهوازی گل زد، او سپس در بازی با صنعت نفت و تراکتور نیز گلزنی کرد تا با چهار گل در یک نیم فصل کارش را پایان دهد و دیپورت نشود. او و پادوانی پس از پایان نیم فصل در فولاد ماندند و کلودیو یونسکو هافبک تنبل و چاق فولاد به خانه بازگشت.


پریرا در نیم فصل دوم 8گل زد و با 12 گل در رده پنجم جدول گلزنان قرار گرفت اما در ادامه راه آنقدر خوب بود که تا به امروز در فوتبال ایران حضور دارد و مهاجم خطرناکی است. شیمبا در فصل قهرمانی 9 گل زد و تاثیر بسزایی در قهرمانی قرمز های اهواز داشت و پس از آن به همراه حسین فرکی به سپاهان رفت و در دو فصل حضور برای زرد پوشان 15 گل زد و یک قهرمانی را نیز با این تیم به دست آورد. او پس از آن به گسترش و سپس نفت آبادان و به ترتیب 12و 9 گل به ثمر رساند. فصل قبل نیز به فولاد بازگشت و 16 گل زد و به همراه استنلی کی‌روش آقای گل مشترک لیگ شد و امسال نیز تاکنون یک گل سه امتیازی زده است. کی روش نیز پس از حضور در لیگ ایران و در 12 بازی اول خود تنها دو گل به ثمر رساند، او که در دومین بازی خود با پیراهن ذوب آهن برابر پدیده گلزنی کرده بود، فرصت زیادی برد تا با لیگ ایران تطابق پیدا کند و در فصل دوم حضورش در ایران با پیراهن زرد پوشان اصفهانی توانست آقای گل شد و با ضربه ای فوق العاده دروازه بیرانوند را باز کرد تا ارزش های خود را نشان بدهد.

 

پرسپولیسی ها امیدوار هستند تا جونیور خیلی زود موتور گلزنی اش روشن شود و بتوانند در ادامه لیگ از او استفاده کنند.

دیدگاه‌ها