کد خبر : 1639736 | 06 مهر 1398 ساعت 15:48 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

رویای انتقام از یحیی در قلعه وطنی

مهاجری و شهرخودرو؛ دیدار با یار قدیمی در شمال

رضا مهاجری سرمربی تیم نساجی فردا در رقابت های جام حذفی برابر تیمی قرار می گیرد که نزدیک به 100 بازی روی نیمکت آن نشسته است.

مهاجری و شهرخودرو؛ دیدار با یار قدیمی در شمال

به گزارش" ورزش سه" رضا مهاجری در سه فصل و در لیگ های پانزدهم، شانزدهم و هفدهم هدایت تیم پدیده را به عهده داشت و در 95 بازی با این تیم 30 برد، 28 مساوی و 37 باخت به دست آورد. او به نوعی توانست پدیده را به عنوان یکی از تیم های ثابت لیگ برتر به اثبات برساند هرچند در پایان لیگ هفدهم از این تیم جدا شد و به ماشین سازی پیوست. جانشین او یحیی گل محمدی بود و توانست این تیم را به لیگ قهرمانان آسیا برساند.


امسال پدیده به شهرخودرو تغییر نام داده است اما این در عمل چیزی را تغییر نداده و مهاجری باید مقابل تیم سابقش به میدان برود. او فصل گذشته و با ماشین سازی بازی رفت را دو بر یک به پدیده و گل محمدی باخت اما در بازی برگشت و در مشهد توانست یک امتیاز از آن ها بگیرد. در این بازی جذاب و پرگل ، ماشین سازی دوبار از پدیده عقب افتاد اما عاقبت با گل محمدحسین کنعانی زادگان مدافع این فصل پرسپولیس بازی را به تساوی بکشاند. دو امتیاز این بازی می توانست شهرخودرو یا همان پدیده را به رتبه سوم و یا حتی دوم برساند.


مهاجری این فصل به نساجی آمده و در 5 هفته ابتدایی لیگ برتر هشت امتیاز گرفته و در رده پنجم قرار دارد. او و تیمش نمایش قابل قبولی را در این فصل نشان داده اند و حتی این فرصت را دارند که رتبه ای شگفت انگیز را در بالای جدول تجربه کنند.

 

1438332


نساجی اما می تواند نیم نگاهی به جام حذفی هم داشته باشد. این تیم در ورزشگاه وطنی تیمی شکست ناپذیربوده و در شانزده بازی اخیرش هیچ شکستی را در قائمشهر تجربه نکرده است. از طرفی فشردگی مسابقات لیگ برتر می تواند باعث شود که گل محمدی به برخی از بازیکنان اصلی تیمش استراحت بدهد و این فرصت خوبی است که نساجی از این بازی دشوار بتواند به سلامت به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند. هرچند نباید فراموش کرد که شهرخودرو یک تیم کامل از بازیکنان را در اختیار داشته و اکنون با 10 امتیاز در رده سوم لیگ برتر قرار دارد.

 

مهاجری با شکست شهرخودرو نه تنها برابر تیم سابقش به موفقیت می رسد که می تواند یکی از سخت ترین رقیبانش را در همان دور اول حذف کند.

 

1438331

دیدگاه‌ها