کد خبر : 1639765 | 06 مهر 1398 ساعت 17:38 | 126.4K بازدید | 0 دیدگاه

خودم هم از عملکردم راضی نیستم اما؛

براندائو: من پرنده فروش نیستم، خوشحالتان می کنم

مهاجم جدید پرسپولیس که در هفته های اخیر تحت فشار و انتقادات مختلفی قرار داشته، در گفت و گویی دلیل عملکرد نامطلوب خود را بیان کرده و البته نسبت به آینده امیدوارانه صحبت کرده است.

براندائو: من پرنده فروش نیستم، خوشحالتان می کنم

به گزارش ورزش سه، در هفته هایی که از لیگ نوزدهم سپری شده، خط حمله تیم پرسپولیس عملکرد خوبی نداشته و انتقادها از مهاجمان این تیم بالا گرفته است. بیشتر از علی علیپور، مهاجم برزیلی تیم پرسپولیس این روزها تحت فشار است. براندائو جونیور که اخیرا به پرسپولیس پیوسته، بابت هزینه زیاد ورود بازیکن خارجی و عملکرد نه چندان خوبی که در بازی های نخست لیگ داشته، مورد انتقاد شدید هواداران و کارشناسان فوتبال قرار دارد.

 

این بازیکن برزیلی گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داده و مسائل مختلفی را در این مصاحبه شرح داده است. گفت و گویی که اینجا می خوانید:

 

باید در ابتدا بگویم که واقعا خوشحالم از اینکه به خانواده بزرگ باشگاه پرسپولیس پیوستم. من از بیرون وقتی از دوستانم می شنیدم یا در اینترنت سرچ می کردم، می دانستم وارد باشگاه بزرگی می شوم. ولی تا وقتی که نیایی و برای پرسپولیس بازی نکنی، نمی فهمی در چه باشگاهی هستی. من در باشگاه های بزرگی در برزیل بازی کرده ام ولی تجربه بازی کردن در پرسپولیس واقعا تجربه نابی است.

 


من پرنده فروش نیستم

دوست دارم درباره رزومه فوتبالی ام بگویم تا هواداران بیشتر با من آشنا شوند. چون بعضی ها به من گفتند که مرا با یک فوروارد برزیلی قدیمی که در پرسپولیس بوده و گویا شغل پرنده فروشی داشته مقایسه می کنند. من پرنده فروش نیستم و رزومه فوتبالی دارم که به نظرم قابل دفاع است و به آن افتخار می کنم.

 


با رقم خوبی به لودوگورتس رفتم

خیلی نمی خواهم به عقب برگردم و سابقه ام در پایه ها را بگویم. در سال 2018 در سری بی برزیل و تیم اتلتیکو جی او در نیم فصل دوم 18 بازی کردم و 9 گل زدم و جزو بهترین تلنت های سری بی بودم. باشگاه لودوگورتس بلغارستان که از باشگاه های ثروتمند شرق اروپا است، با رقم 1.5 میلیون یورو مرا به خدمت گرفت. این رقمی نیست که ساختگی باشد و رقم ترانسفر بازیکنان را راحت می شود همه جا پیدا کرد و این رقم ها بسیار شفاف است. باشگاه لودوگورتس یک باشگاه خصوصی است که مالکان بسیار ثروتمندی دارد و سرمایه گذاری خوبی در فوتبال می کنند. آنها برای اینکه قیمت مرا افزایش دهند، با توجه به باردار بودن همسرم، من را به یک باشگاه سری آ برزیل (گویاس) قرض دادند.

 


5 روز بعد از تولد پسرم به ایران آمدم

من در گویاس کمتر بازی کردم و بیشتر به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفتم. به هر حال رقابت کردن در سری آ برزیل با بزرگ ترین فوروارد ها و مدافعان دنیا آسان نیست. بعد پیشنهاد پرسپولیس به مدیربرنامه های من رسید. من و مدیربرنامه هایم از خیلی بازیکنانی که در ایران فعالیت کرده اند، پرس و جو کردیم و همه گفتند که فرصت فوق العاده ای است که در تیمی به این بزرگی بازی کنی. سپس مدیربرنامه من درگیر کسب رضایت لودوگورتس و گویاس شد تا من بتوانم به پرسپولیس بیایم. ولی این زمان بندی خیلی برای من ایده آل نبود. نمی دانم هواداران پرسپولیس می دانند یا نه، من 5 روز پس از به دنیا آمدن اولین پسرم به ایران آمدم و بسیار از نظر ذهنی استرس داشتم چرا که همسرم تنها بود و پسرم را که تازه به دنیا آمده بود داشتم ترک می کردم و به کشوری خیلی دورتر می آمدم. من همیشه فکر می کردم که شاید پسرم، پدر خود را بعد از 5 روز، دیگر نبیند و به همین دلیل از نظر ذهنی تمرکز کامل نداشتم.

 


تطبیق پذیری ام زمان می برد

بعد از اینکه به ایران آمدم، در اولین جلسه تمرینی سرمربی و بازیکنان بسیار حمایتم کردند و خیلی زود حس کردم که در خانه جدیدم هستم و اصلا احساس غریبی نداشتم. من می دانم عملکردی که باید را تا الان نداشته ام. ولی حتی زمانی که در پست غیر تخصصی بازی می کردم، سعی کردم برای تیم بجنگم و می دانم که تطبیق پذیری ام ممکن است زمان ببرد ولی کیفیت خودم را می دانم و مطمئنم که می توانم هواداران را خوشحال کنم. نمی توانید تصور کنید چقدر بعد از برد دربی خوشحال بودم وقتی که شادی هواداران را می دیدم و چقدر با ناراحتی شان بعد از باخت به سپاهان ناراحت شدم.

 

 

خانواده جدیدم را خوشحال می کنم

این روزها، روزهای خیلی خوبی برای من نیست چون از خانواده ام دورم و خودم هم اصلا از عملکردم راضی نیستم و می دانم باید تلاش مضاعف کنم تا بتوانم عملکرد مناسبی داشته باشم ولی مطمئن باشید می جنگم برای اینکه خودم و خوانواده ام و خانواده جدیدم یعنی پرسپولیس را خوشحال کنم. واقعا باید تشکر ویژه ای در روزهایی که روزهای خوبم نیست، از مدیرعامل جدید باشگاه و کادر فنی داشته باشم که به من اعتماد می کنند و سعی می کنند من اعتماد به نفسم را برگردانم تا بتوانم عملکرد مناسبی داشته باشم.

دیدگاه‌ها