کد خبر : 1639783 | 06 مهر 1398 ساعت 18:34 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

لیندلوف: مشکلی با انتقادات مورینیو ندارم

مدافع منچستریونایتد در واکنش به انتقادات اخیر مورینیو سعی کرد از ایجاد حاشیه پرهیز کند.

لیندلوف: مشکلی با انتقادات مورینیو ندارم

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو که پس از اخراج از یونایتد بدون تیم است، این روزها برای شبکه اسکای اسپورتس به کارشناسی بازی های لیگ برتر می پردازد. او در یکی از انتقادهای خود از تیم سابقش گفت که ویکتور لیندلوف مدافع سوئدی منچستر در نبردهای هوایی ضعیف است و این برای شیاطین سرخ گران تمام خواهد شد.

 

 

1415330

 

 

ویکتور لیندولوف که در سال 2017 به خواست ژوزه مورینیو در ازای 30 میلیون پوند از بنفیکا به منچستریونایتد پیوست، در واکنش به انتقاد آقای خاص گفت:« من هیچگاه مشکلی با انتقادات نداشته‌ام و همیشه چنین مسائلی را خیلی آسان می‌گیرم. وقتی برای منچستریونایتد بازی می‌کنید، همیشه کسانی هستند که از شما و شیوه بازی‌تان انتقاد کنند.

من مشکلی با این قضیه ندارم، حتی زمانی که خوب بازی می‌کنم، کسی هست که از من انتقاد کند. این بخشی از حرفه ما است و هر کسی حق دارد نظرش را بیان کند. من تنها سعی می‌کنم کار خودم را انجام دهم و روی چنین چیزهایی تمرکز نکنم. من حتی تا پیش از اینکه شما به من بگویید، نمی‌دانستم که انتقادی (از جانب مورینیو) از من صورت گرفته است. من اینطور زندگی می‌کنم و تنها روی کارهای خودم تمرکز دارم.»

 

لیندلوف 25 ساله این فصل در تمامی 6 بازی لیگ برتری منچستریونایتد به میدان رفته و با هری مگوایر در قلب خط دفاعی این تیم ایفای نقش کرده است.

 

 

1419840

دیدگاه‌ها