کد خبر : 1639818 | 06 مهر 1398 ساعت 20:33 | 41K بازدید | 0 دیدگاه

زاهدی: با مصدومیت بازی می‌کنم

مقابل پرسپولیس به هیچ وجه مهربان نیستیم

مسیح زاهدی مدافع ماشین سازان می گوید: این فصل نیز ماشین سازی نشان داده که اصلا میزبان مهربانی نبوده است.

مقابل پرسپولیس به هیچ وجه مهربان نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، ماشین سازی تبریز در مرحله یک شانزدهم جام حذفی میزبان پرسپولیس تهران خواهد بود. دیداری که میتواند برای هر دو تیم حساس و حیاتی باشد. مسیح زاهدی مدافع ماشین سازان که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد یکی از یازیکنان کلیدی رسول خطیبی برای این دیدار بزرگ است. این مدافع دیدار گذشته ماشین سازی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود و برای حضور در بازی با پرسپولیس گفتگویی با خبرنگار ورزش سه در تبریز داشت که در ادامه می خوانید.

 

مدافع ماشین سازی در مورد مصدومیت خود گفت: متاسفانه مصدومیتی که در تمرینات آمادگی تراکتور دچار شدم نه آنقدر جدی بود که نیاز به عمل جراحی داشته باشم و نه جزئی بود تا حل شود و از آن مصدومیت های بدقلق است که فقط اذیت می کند و به خاطر دردی که داشتم آقای خطیبی خواستند که در دیدار با شاهین استراحت کنم و البته در تمرینات تیم حضور داشتم و در آن بازی نیز روی نیمکت نشستم و برای دیدار با پرسپولیس نیز تصمیم نهایی با آقای خطیبی است و اگر بخواهند بازی می کنم و مصدومیتم مهم نیست.

زاهدی در مورد اینکه با وجود مصدومیت بازی می‌کند یا خیر، گفت: همانطور که گفتم مصدومیتم شرایط خاصی دارد که کادر پزشکی تیم نیز روی پایم کار می کنند و خودم هم بازیکنی نیستم که زیاد به چنین مسائلی حساس باشم و با همین پا و با همین شرایط بازی کرده ام و برای دیدار حساس با پرسپولیس هم از نظر شرایط بدنی آماده بازی هستم و از نظر فنی هم تصمیم با کادر فنی است.

 

مدافع با تجربه ماشین سازی تبریز در خصوص دیدار تیم اش با پرسپولیس گفت: موضوع جام حذفی با لیگ جدا است و شرایط متفاوتی دارد و همیشه تیم هایی که در لیگ مدعی بودند در اول راه حذف شده اند و ما نیز این انگیزه را داریم که پیروز این بازی باشیم و در این فصل نیز ماشین سازی نشان داده که اصلا میزبان مهربانی نبوده است و مهم نیست حریف ما مدعی است یا خیر و ما در تبریز فقط برد می خواهیم.

دیدگاه‌ها