کد خبر : 1639907 | 07 مهر 1398 ساعت 11:32 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

نبرد جذاب میانه جدولی ها در شنول گونش استادیوم؛

روز سخت حسینی برابر ستاره های بشیکتاش

تیم ترابزون اسپور در حالی به مصاف بشیکتاش می‌رود که حضور ستاره‌های پرتعداد در ترکیب تیم شهر استانبول، کار را برای مدافعان ترابزون سخت خواهد کرد.

روز سخت حسینی برابر ستاره های بشیکتاش

به گزارش "ورزش سه"، هفته ششم سوپرلیگ ترکیه در حالی برگزار می‌شود که تیم ترابزون اسپور با مجید حسینی به مصاف بشیکتاش خواهد رفت. این بازی همیشه جزو مسابقات حساس فوتبال ترکیه بوده اما اکنون باتوجه به وضعیت مناسب دو تیم، از حساسیت بیشتری هم برخوردار است و هر دو می‌خواهند با کسب پیروزی، اوضاع خود را سروسامان بخشند. ترابزون اسپور با 6 امتیاز در رده دوازدهم جای دارد و بشیکتاش نیز در رتبه سیزدهم قرار گرفته است.

 

* مجید حسینی در ترکیب اصلی

 

بر اساس پیش بینی اولیه رسانه های فوتبال ترکیه، مجید حسینی همچون دیگر بازی ها در ترکیب اصلی تیم ترابزون اسپور قرار دارد و بعید است اونال کارامال سرمربی تیم ترابزون نیز تصمیم دیگری بگیرد. همچنین به نظر می‌رسد جان اوبی میکل، سوسا و عبدالکادیر پارماک هم در ترکیب اصلی قرار داشته باشند.

 

1438570

 

اما بشیکتاشی ها با ستاره های پرتعدادتری در زمین حاضر خواهند شد؛ کاریوس، ویدا، انکودو، دیابی و بوراک ییلماز بازیکنان شناخته شده تیم سیاه و سفید شهر استانبول هستند که از نگاه TRT SPOR در ترکیب اصلی جای دارند و روز سختی را برای مدافعان تیم ترابزون از جمله مجید حسینی رقم خواهند زد.

 

* 7 غایب در بازی بزرگ

 

ترابزون اسپور 4 بازیکن مصدوم و بشیکتش 3 بازیکن مصدوم را برای این بازی خواهند داشت. اکوبان، عبدالکادیر عمر، یوسف ساری و ایوانلدو فرناندس بازیکنان آسیب دیده در تیم اونال کارامان هستند که بازی با بشیکتاش را از دست می‌دهند. این در حالی است که دنیل استوریج مهاجم 29 ساله انگلیسی و سابق لیورپول احتمالا به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین می شود. ترابزون اسپور هیچ محرومی را به خاطر کارت زرد و قرمز در این بازی نخواهد داشت.

 

غایبان بشیکتاش نامدارتر هستند. آدام لییاییچ که سال ها ستاره تیم های سری آ بود، محمد الننی هافبک سابق آرسنال و ویکتور رویز سه غایب بشیکتاش خواهند بود. از این جمع دلیل غیبت لییاییچ گرفتن 4 کارت زرد است. خبر خوب برای بشیکتاشی ها بازگشت ویدا مدافع اهل کروات است که با نفوذهای خود می تواند خط دفاع میزبان را آزار دهد.

 

1438569

 

* فروش تمام بلیت ها

 

رسانه های ترک خبر داده اند که تمام بلیت های بازی ترابزون اسپور و بشیکتاش به صورت اینترنتی فروش رفته است. این بازی در مدیکال پارک برگزار خواهد شد که بیش از 40 هزار صندلی دارد و هواداران ترابزون اسپور با اشتیاق بسیار زیاد و برای کمک به پیروزی تیمشان، تمام صندلی ها را پر خواهند کرد. این ورزشگاه که به «شنول گونش استادیوم» نیز معروف شده، شلوغ ترین روز خود را سال گذشته و در جریان دیدار با فنرباغچه تجربه کرد، روزی که 38 هزار نفر در استادیوم حضور یافتند و حالا احتمالا این رکورد شکسته خواهد شد.

 

1438568

 

* به امید درخشش حسینی، جای خالی امیری

 

تیم بشکتاش در چند بازی اخیر عملکرد دفاعی خوبی نداشته و نتوانسته از دروازه اش محافظت کند. در درون دروازه این تیم کاریوسی جای دارد که با پیراهن لیورپول جنجال های بسیار زیادی را ایجاد کرد. حالا می توان گفت که جای وحید امیری برای تقابل با او بسیار خالی است. اما اتفاق خوب برای فوتبال دوستان ایرانی، حضور مجید حسینی در قلب دفاع ترابزون اسپور خواهد بود؛ بازیکنی که امروز تقابل جذاب با بوراک ییلماز را تجربه می کند.

دیدگاه‌ها