کد خبر : 1639911 | 07 مهر 1398 ساعت 11:36 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

عزیز معبودی: می‌خواهم برای آسیا میان بر بزنیم

عزیز معبودی مدافع، وینگر ماشین سازان جام حذفی را میان بر آسیا می داند.

عزیز معبودی: می‌خواهم برای آسیا میان بر بزنیم

به گزارش "ورزش سه" ،ماشین سازی تبریز در مرحله یک شانزدهم جام حذفی میزبان پرسپولیس تهران خواهد بود. دیداری که می‌تواند برای هر دو تیم حساس و حیاتی باشد. عزیز معبودی این روزها تبدیل به آچار فرانسه تیم خطیبی شده است و از مدافع کناری گرفته تا هافبک و وینگر بازی می کند و در مورد دیدار ماشین و پرسپولیس پای صحبت با خبرنگار ورزش سه در تبریز نشسته است.

 

معبودی در مورد شرایط ماشین سازی برای دیدار با پرسپولیس می گوید: درسته که گفتن بازی، بازی سختی است دیگر کلیشه ای شده است ولی خدایی این بازی خیلی سخت است و انصاف نبود در همین اول کار دو تیم لیگ برتری به هم بخورند ولی شانس با ما یار است که از همان ابتدای کار در لیگ و حذفی با مدعیان قهرمانی سر و کار داریم.

 

عزیز معبودی ادامه می دهد: خدا را شکر در بازی با شاهین یک نتیجه خوب گرفتیم و بچه ها از نظر روحی خوب هستند. به رغم فرصت کمی که تا این بازی داشتیم کادر فنی و آقای خطیبی با ریکاوری بعد از بازی عملا ما را یک روز جلوتر انداختند و خوشبختانه بدن ها برگشته و آماده این دیدار هستیم.

 

مدافع ماشین در خصوص حساسیت دیدار ماشین سازی و پرسپولیس گفت: جام حذفی میان بر آسیاست و همه تیم ها انگیزه دارند تا با چهار بازی سهمیه بگیرند و ما هم مدعی هستیم. قطعا با پر شدن سکو های بنیان دیزل حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها