کد خبر : 1639945 | 07 مهر 1398 ساعت 13:05 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

کمالوند: به نفرات اصلی در حذفی استراحت می‌دهیم

سرمربی پارس جنوبی جم اعلام کرد به تعداد زیادی از نفرات اصلی تیمش مقابل ذوب آهن استراحت می دهد.

کمالوند: به نفرات اصلی در حذفی استراحت می‌دهیم

به گزارش "ورزش‌سه" و به نقل از روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، شاگردان فراز کمالوند عصر روز دوشنبه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی میزبان ذوب آهن اصفهان هستند. در این مسابقه سرمربی پارس جنوبی همانطور که در نشست خبری بعد از دیدار با نساجی اعلام کرده بود، قصد دارد به برخی بازیکنانش استراحت بدهد و از نفرات جوان تر استفاده کند.


فراز کمالوند در این باره گفت: با توجه به فاصله زمانی اندک میان بازی قبلی لیگ برتر و جام حذفی و از آن طرف دیدار با ذوب آهن و مسابقه بعدی ما در لیگ برتر مقابل تراکتور تصمیم گرفتیم به تعداد زیادی از بازیکنان اصلی مان در مسابقه فردا استراحت بدهیم.


سرمربی پارس جنوبی تاکید کرد: 7 یا 8 نفر از بازیکنانی که در مسابقات قبلی فیکس بودند، مقابل ذوب آهن در ترکیب قرار نمی گیرند تا فرصت را در اختیار بازیکنان جوان تر و نفراتی که کمتر در ترکیب تیم حضور داشتند می دهیم. این بازیکنان نیز باید بتوانند خود را نشان بدهند و دیدار با ذوب آهن در جام حذفی زمان مناسبی برای بازی دادن به چنین بازیکنانی است.


گفتنی است؛ پارس جنوبی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت 17:15 روز دوشنبه در ورزشگاه تختی جم میزبان ذوب آهن اصفهان است.

دیدگاه‌ها