کد خبر : 1639947 | 07 مهر 1398 ساعت 13:05 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

از فضاهای میان مدافعین بازی را بردیم؛

تکسیرا: در مورد نشست بازی پرسپولیس حرف نمی‌زنم

مربی تیم فوتبال سپاهان می گوید که تیم سپاهان با استفاده از فضاهای میان مدافعین پرسپولیس توانسته به این تیم ضربه بزند.

تکسیرا: در مورد نشست بازی پرسپولیس حرف نمی‌زنم 

میگل تکسیرا مربی تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در مورد پیروزی برابر پرسپولیس که با نتیجه 2 بر صفر به دست آمد، گفت: ما تمام نکات تهاجمی تیم پرسپولیس را آنالیز کردیم و خودمان را آنالیز کردیم برای این بازی که هر سه امتیاز را بگیریم. ما از فضاهایی که میان هافبک ها و مدافعین این تیم وجود داشت، استفاده کرده و به گل رسیدیم. تعادل تیمی ما بهتر بود و فکر می کنم تمرکزمان هم بیشتر بود.

 

گل نخوردن فقط به دروازه بان و خط دفاعی خوب نیست 


سپاهان در پنج هفته ابتدایی هیچ گلی دریافت نکرده و این در شرایطی است که آنها در فصل گذشته 20 گل خوردند و تنها تراکتور بود که در میان مدعیان قهرمانی از آنها بیشتر گل خورد. تکسیرا در پاسخ به این سوال که چطور توانسته اند، شرایط را تغییر دهند و عملکرد خط دفاعی تیم را بهبود بدهند، بیان کرد: وقتی شما تیمی را دو سال هدایت می کنید، خط دفاعی با سیستم و تفکرات شما آشنا و خیلی راحت تر و هماهنگ تر می شوند. امسال هم یک بازیکن جدید در پست دفاع وسط به ما اضافه شد که خیلی زود با ما هماهنگ شد، چون قبلا یک سال هم در ذوب آهن با ما کار کرده بود. البته باید بگویم دفاع کردن، فقط خط دفاعی و دروازه بان نیست و کل تیم باید بدانند وقتی ما توپ نداریم، چطور بایستند و در چه فضایی قرار بگیرند و این خیلی در فوتبال مهم است.

 

در مورد نشست خبری حرف نمی زنم 


تکسیرا پس از کنفرانس خبری به جای امیرقلعه نویی به کنفرانس خبری رفت ولی خبرنگاران حاضر به سوال پرسیدن از او نشدند و او نشست را ترک کرد. از او در رابطه با این موضوع پرسیدیم که او حاضر نشد به این سوال پاسخ دهد.

 

VAR می تواند به داوران ایران کمک کند


سوال بعدی ما از مربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با شرایط داوری فوتبال ایران بود و اینکه آیا نتایج بازی ها را تحت تاثیر قرار می دهند. او توضیح داد: نظر شخصی من این است که ما در ایران داورهای خوبی داریم. ما در ایران 4،5 داور با کیفیت بالا داریم و فکر می کنم اگر VAR را برای آنها تعبیه کنیم، می تواند کمک خیلی بزرگی برای آنها باشد.

دیدگاه‌ها