کد خبر : 1639971 | 07 مهر 1398 ساعت 15:03 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

چهار تغییر مهاجری نسبت به پارس جنوبی

ترکیب نساجی مقابل شهرخودرو مشهد مشخص شد

نساجی امروز و در یک بازی خانگی در جام حذفی به دنبال پیروزی برابر تیم مدعی شهرخودرو است که با ترکیب همیشگی اش به قائمشهر نیامده است.

ترکیب نساجی مقابل شهرخودرو مشهد مشخص شد

به گزارش" ورزش سه" رضا مهاجری در کنفرانس خبری پیش از بازی اعلام کرده بود که با وجود فشردگی بازی ها قصد داشت به جوان ترهایش بازی بدهد اما اشتیاق هواداران نساجی باعث شده تا او تیمش را با تمام قوا به مصاف شهرخودرو بفرستد. او امروز درون دروازه به نیما میرزازاد اعتماد کرده است. در خط دفاع مجتبی ممشلی ، حامد شیری، مجتبی بیژن و حسن جعفری بازی می کنند. 


در خط هافبک محمدعرفان معصومی، سیدمحمدمیری، رضادهقانی و محمد مهدی نظری بازی می کنند. مهاجمان نساجی در این بازی علی شجاعی و رحمان جعفری هستند. مهاجری نسبت به بازی قبلی تیمش در لیگ برتر برابر پارس جنوبی برخی تغییرات را در ترکیب به وجود آورده به طوری که علاوه بر خط دروازه که میرزازاد به جای امین رضایی آمده ، محمد عباس زاده، علی اصغر عاشوری  نیز جای خودشان را به رحمان جعفری و محمد مهدی نظری داده اند.


ترکیب تیم نساجی: 


نیما میرزازاد - مجتبی ممشلی - مجتبی بیژن - حامد شیری - حسن جعفری - محمدعرفان معصومی - علی شجاعی - سیدمحمد میری - رضا دهقانی - محمدمهدی نظری - رحمان جعفری


دیدار دو تیم شهرخودرو مشهد و نساجی مازندران عصر یکشنبه از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می شود‌.

دیدگاه‌ها