کد خبر : 1639992 | 07 مهر 1398 ساعت 16:23 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

اخباری، منادی و میرزازاد

گلر‌هایی که در جام‌حذفی به ترکیب اصلی رسیدند

سه تیم از چهار تیم لیگ برتری که امروز در رقابت های جام حذفی به میدان رفتند از دروازه بان های دوم خود درون دروازه استفاده کردند.

گلر‌هایی که در جام‌حذفی به ترکیب اصلی رسیدند

به گزارش "ورزش سه"، سه تیم لیگ برتری تراکتور آذربایجان، نساجی قائمشهر و شهرخودرو مشهد امروز در اولین دیدار خود در جام حذفی حاضر شدند و از نفرات متفاوتی با آنچه در لیگ برتر مورد استفاده قرار می گیرد ترکیب خود را روانه میدان کردند. یکی از نکات جالب در ترکیب این سه تیم دروازه بان هایی هستند که به میدان رفتند.

 

مصطفی دنیزلی، یحیی گل محمدی و رضا مهاجری در دیدار امروز تیم های خود سعی کردند تا برای آماده ماندن گلرهای خود، از نفرات شماره دو درون دروازه تیمشان  استفاده کنند.

 

به این ترتیب رشید مظاهری در دیدار امروز روی نیمکت تراکتوری ها نشست تا محمدرضا اخباری پا به میدان بگذارد. محمدامین رضایی در بازی قائمشهر از ترکیب نساج ها کنار گذاشته شد تا نیما میرزازاد پا به میدان بگذارد و سومین دروازه بان نیمکت نشین شده در جریان برگزاری اولین بازی حذفی، مهدی رحمتی، ستاره شهرخودرو است که در دیدار برابر نساجی روی نیمکت نشست تا محمدامین منادی پا به میدان بگذارد و همچنان از آمادگی کامل دور نشود.

دیدگاه‌ها