کد خبر : 1640017 | 07 مهر 1398 ساعت 17:50 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

نیروی زمینی 0- نود ارومیه 2

جام حذفی / جدال دسته اولی‌ها را نود برد

در چهارچوب رقابت‌های جام حذفی تیم فوتبال نود ارومیه موفق شد در یک دیدار برتر نیروی زمینی را از گردونه مسابقات حذف کند.

جام حذفی / جدال دسته اولی‌ها را نود برد

به گزارش "ورزش سه"، از سری مسابقات جام حذفی در مرحله یک شانزدهم دو تیم نیروی زمینی تهران و نود ارومیه به میزبانی تیم تهرانی در ورزشگاه غدیر تهران به مصاف هم رفتند که جدال این دو تیم دسته یکی در پایان به با برتری تیم نود ارومیه به پایان رسید. در حالی که نیروی زمینی تنها امتیاز خود را در رقابت‌های لیگ یک، مقابل همین تیم نود ارومیه به دست آورده بود.


 این دیدار که با قضاوت محمدرضا اکبریان از ساعت 15:30 آغاز شد در نیمه اول با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید اما در نیمه دوم این شاگردان وحید بیات لو بودند که ابتدا در دقیقه 52  توسط علیرضا قاسمی موفق شدند دروازه نیروی زمینی را باز کنند و در ادامه در حالی‌ که نیروی زمینی به دنبال جبران گل خورده بود نودی‌ها  در یک ضد حمله توسط وحید نعمتی  به گل دوم دست یافتند تا جواز ورود به مرحله یک‌هشتم نهایی را به دست بیاورند.


 به‌این‌ترتیب با توجه به پیروزی صنعت نفت آبادان مقابل قشقایی شیراز، نود ارومیه باید در مرحله بعد به دیدار تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برود.


 نیروی زمینی که با هدایت امید روانخواه در این فصل به لیگ دسته یک صعود کرده است باز هم نتوانست نتیجه مورد نظر را بگیرد و حالا با حذف در جام حذفی باید تمام تمرکز خود را معطوف به لیگ دسته یک کند تا از قعر جدول خلاصی یابد .


از طرفی نود ارومیه که با 13 امتیاز از 6 بازی در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی لیگ دسته یک  قرار دارد، با توجه به این برد در جام حذفی با روحیه‌ای تقویت‌ شده لیگ یک را ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها