کد خبر : 1640021 | 07 مهر 1398 ساعت 18:15 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

با شکست شاگردان امیدروانخواه؛

نمایش‌های خوب نود در جام حذفی هم ادامه دارد

تیم فوتبال نود ارومیه با نتیجه 2 بر صفر موفق شد در ورزشگاه غدیر تهران مقابل نیروی زمینی به برتری دست یابد.

نمایش‌های خوب نود در جام حذفی هم ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، نود ارومیه با وحید بیات‌لو نتایجی چشم گیر را در رقابت های لیگ یک به دست آورده است. این تیم توانسته در پایان هفته ششم، با کسب 13 امتیاز و تنها با یک امتیاز بیشتر نسبت به صدرنشین، رتبه چهارم جدول رده بندی را در اختیار بگیرد.


شاگردان بیات‌لو برای رسیدن به این رتبه، در اولین دیدار فصل برابر شهرداری تبریز در خانه این تیم به برتری رسیدند و سپس در خانه با یک گل سپیدرود را مغلوب کردند. در ادامه اگرچه نودی ها با یک گل مغلوب آلومینیوم اراک به رهبری محمود فکری با نتیجه یک بر صفر شدند ولی در ادامه شرایط خوبشان را حفظ کردند و با کسب دو پیروزی خانگی برابر رایکا و قشقایی شیراز که هر دو با نتیجه یک بر صفر به دست آمد و یک تساوی خارج از خانه برابر نیروی زمینی، 13 امتیازی شدند.


این نتایج خوب، امروز نیز با پیروزی برابر نیروی زمینی در جام حذفی با نتیجه 2 بر صفر ادامه دار شد تا وحید بیاتلو و شاگردانش نشان دهند از دیدار روزهای اخیر مقابل شاگردان امید روانخواه سرمربی نیروی زمینی در مسابقات لیگ که با نتیجه یک بر یک تمام شد، به خوبی برای شناخت نقاط ضعف و قوت آنها استفاده کرده اند و امروز با 2 گل آنها را شکست دادند.


نکته جالب توجه در مورد نودی ها اینکه، آنها سال گذشته و پس از اینکه شروع مصیبت‌باری در رقابت های لیگ یک داشتند، رفته رفته به خودشان آمدند و در هفته های پایانی توانستند با هر زحمتی بود از خطر سقوط رهایی پیدا کنند. حالا در فصل جدید باید ببینیم ماجراجویی نودی ها به کجا ختم می شود.

دیدگاه‌ها