کد خبر : 1640029 | 07 مهر 1398 ساعت 18:41 | 48.9K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال جدید از وی ای آر در لالیگا (عکس)

در جریان بازی روز گذشته بیلبائو و والنسیا در هفته ششم لالیگا اتفاقی عجیب رخ داد که باعث شد تا فدراسیون فوتبال اسپانیا تهیه کننده تلویزیونی بازی را متهم به دستکاری در تصاویر کند.

به گزارش "ورزش سه"، والنسیا روز گذشته توانست در سن مامس با یک گل بر بیلبائو پیروز شود. گلی که در نیمه اول توسط دنیس چریشف روی پاس ماکسی گومز به ثمر رسید. ابتدا به نظر می رسید ماکسی در منطقه آفساید قرار دارد ولی وی ای آر گل را تایید کرد در حالی که شبکه مووی استار که حق پخش بازی های لالیگا در اسپانیا را برعهده دارد، دقایقی بعد تصویری را به نمایش گذاشت که ماکسی را در منطقه آفساید نشان می داد.

تصویر مربوط به وی ای آر اما با تاخیر و دقیقه 58 به نمایش گذاشته شد و در آن ماکسی گومز کمی عقب تر از آخرین مدافع بیلبائو قرار داشت تا صحت گل تایید شود.

پس از رخ دادن این اتفاق، فدراسیون فوتبال اسپانیا در بیانیه ای تهیه کننده تلویزیونی بازی را به دستکاری در تصاویر متهم کرد.

در بیانیه فدراسیون فوتبال اسپانیا تهیه کننده بازی متهم شده است که به جای استفاده از تصویر وی ای آر، از تصویری دیگر را استفاده کرده و باعث بی اعتمادی مردم به وی ای آر شده است در حالی که او باید منتظر می ماند تا از سوی تیم کمک داور ویدیویی تصویر مشکوک برای پخش فرستاده شود.

 

 

تصویر سمت چپ مربوط به وی ای آر است و سمت راست تصویر پخش شده توسط تهیه کننده تلویزیونی بازی

 

1438700

دیدگاه‌ها