کد خبر : 1640066 | 07 مهر 1398 ساعت 20:35 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس سپاهان را خسته به خرم آباد فرستاد؛

در انتظار تغییر رویه امیرقلعه نویی در جام حذفی

امیرقلعه نویی در غیاب چهار بازیکن سرشناس خود باید در دیدار برابر خیبر بازی کند.

در انتظار تغییر رویه امیرقلعه نویی در جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، سپاهانی ها پس از کسب پیروزی ارزشمند برابر پرسپولیس که سه امتیاز حساس را به حساب این تیم واریز کرد، بلافاصله به اصفهان بازگشتند.


شاگردان امیرقلعه نویی سپس روز جمعه را ریکاوری کردند و روز شنبه تنها تمرین جدی خود را برای دیدار برابر خیبرخرم آباد در خانه این تیم برگزار کردند و امروز (یکشنبه 7 مهرماه) اصفهان را ترک کردند تا برای دیدار روز آینده آماده شوند.


طلایی پوشان امروز یک جلسه تمرینی پس از رسیدن به خرم آباد برگزار کردند که تمرینی سبک بود تا بازیکنان در بازی روز آینده که از ساعت 16:30 دقیقه برگزار می شود، بیش از حد خسته نشوند.


تمام این موارد، به علاوه سختی دیدار برابر پرسپولیس، سپاهانی ها را خسته به اولین دیدارشان در جام حذفی رسانده؛ پس این انتظار وجود دارد که امیرقلعه نویی برخلاف رفتاری که در 5 بازی گذشته لیگ از خود نشان داده و ترکیب تقریبا مشخصی را راهی میدان کرده، از نفرات دیگری در ترکیب 11 نفر اصلی تیمش استفاده کند.


ضمن اینکه باید به این نکته نیز اشاره کرد که محمد ایران پوریان و محسن مسلمان به دلیل مصدومیت و سعید آقایی (انتشار عکس در صفحه مجازی) و استنلی کی روش (اخراج در نیمه نهایی جام حذفی فصل گذشته) به دلیل محرومیت نمی توانند، تیمشان را در دیدار برابر خیبرخرم آباد همراهی کنند و همراه با کاروان طلایی پوشان به لرستان سفر نکرده اند.


در زیر ترکیب 20 نفره سپاهان در سفر به خرم آباد را مشاهده می کنید:


1-  پیام نیازمند
۲- علی کیخسروی
۳- شهاب عادلی
۴- مرتضی منصوری
‌۵- عزت‌الله پورقاز
‌۶- گئورگی ولسیانی
۷- محمدرضا مهدی‌زاده
۸- شایان مصلح
۹- مهدی کیانی
۱۰- حامد بحیرایی
۱۱- امید نورافکن
۱۲- رسول نویدکیا
۱۳- ولادیمیر کومان
۱۴- محمد کریمی
۱۵- محمدرضا حسینی
۱۶- رضا میرزایی
۱۷- محمد محبی
۱۸- علی بابایی
۱۹- سجاد شهباززاده
۲۰- علی قربانی.

 

پیام نیازمند، شایان مصلح، عزت‌الله پورقاز، ولسیانی، مرتضی منصوری، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، سجاد شهباززاده، امید نورافکن ، محمدرضا حسینی و استنلی کی روش 11 بازیکن امیرقلعه نویی در دیدار برابر پرسپولیس بودند؛ ترکیبی که بی شک تغییراتی خواهد داشت.

 

در خط هجومی غیبت استنلی کی روش، زمینه برای حضور فیکس علی قربانی را فراهم می کند و حتی شاید سرمربی سپاهان با توجه به خستگی بازیکنانی که به طور ثابت مقابل پرسپولیس بازی کردند، فرصتی به رضا میرزایی بدهد که در لیگ هم در اولین دیدار فصل گلزنی کرده است.


همچنین در خط میانی، بازیکنانی نظیر حامد بحیرایی و محمد کریمی شانس رسیدن به ترکیب اصلی را دارند و در خط دفاعی نیز محمدمهدی مهدی زاده می تواند برای اولین مرتبه در فصل جاری، به ترکیب اصلی برسد و جانشین یکی از مدافعین وسط سپاهان شود که نمایش خوبی در 5 دیدار قبلی برابر هم داشته اند.


فصل گذشته امیرقلعه نویی، رقابت های جام حذفی را به اندازه لیگ جدی می گرفت ولی برای جلوگیری از خستگی بازیکنانش با توجه به پتانسیلی که در اختیار داشت، تغییراتی ایجاد می کرد؛ پتانسیلی که به نظر می رسد، در این فصل بهتر از فصل گذشته است.


نکته جالب توجه اما اینکه، سرمربی سپاهان تنها پیام نیازمند را در هیچ یک از بازی های فصل گذشته تیمش تغییر نداد و او در 34 بازی فصل گذشته سپاهان در ترکیب اصلی بازی کرد؛ آماری که او را به مهره ای ویژه در فصل گذشته تبدیل کرد و به احتمال فراوان این تصمیم را در بازی روز آینده نیز تکرار خواهد کرد؛ البته مشورت با روی تاوارس مربی گلرهای تیم و نظر مثبت او می تواند سبب رسیدن کی خسروی یا شهاب عادلی به ترکیب اصلی شود.


روز آینده سپاهان از ساعت 16:30 دقیقه مقابل خیبرخرم آباد قرار می گیرد و چیزی که در مورد این دیدار به وضوح می توان بیان کرد، اینکه شاهد تغییرات بیشتری در ترکیب این تیم نسبت به بازی های لیگ خواهیم بود.

دیدگاه‌ها