کد خبر : 1640091 | 07 مهر 1398 ساعت 23:27 | 43.1K بازدید | 0 دیدگاه

در توفان آژاکس فقط اونانا بی نصب ماند!

در جریان بازی دیشب آژاکس مقابل خرونینخن یک اتفاق جالب رخ داد و تنها بازیکن آژاکس که موفق نشد شوتی به سمت دروازه خرونینخن روانه کند، آندره اونانا، دروازه بان کامرونی این تیم بود.


به گزارش "ورزش سه"، در چهارچوب مسابقات هفته دوم اردیویسه، دیشب آژاکس موفق شد با دو گل لیساندرو مارتینز و کلاس یان هونتلار مقابل خرونینخن به پیروزی دست پیدا کند و به تنهایی با شش امتیاز در صدر جدول قرار گیرد.


در این بازی کاملا یک طرفه که در پایان با مالکیت توپ ۷۲ درصدی شاگردان اریک تن هاگ همراه بود، یک اتفاق جالب رخ داد. در جریان این مسابقه تنها بازیکن آژاکس که موفق نشد شوتی را روانه دروازه خرونینخن کند، آندره اونانا، دروازه کامرونی آژاکس، بود. این در حالی است که دیشب تمام ده بازیکن دیگر آژاکس حداقل یک شوت را به سمت دروازه سرخیو پات، دروازه بان هلندی خرونینخن، روانه کردند. در این دیدار جمعا ۳۲ شوت راهی دروازه خرونینخن شد که ثمره آن تنها دو گل برای آژاکس بود.


نکته جالب دیگر در مورد این بازی این که سرخیو پات، دروازه بان خرونینخن، چند باری در طول بازی برای کاهش فشار آژاکس کفش خود را از پا در آورد و دوباره پوشید موضوعی که در نوع خود بسیار عجیب به نظر می رسید!

 

1438748

دیدگاه‌ها