کد خبر : 1640108 | 08 مهر 1398 ساعت 08:47 | 50.7K بازدید | 0 دیدگاه

با ترکیب اصلی اما بدون کاپیتان مصدوم

استراماچونی با گل ریحان در مسیر خوشبختی

استقلال بعد از شروع نه چندان امیدوارکننده در لیگ برتر عصر امروز در رقابت های حذفی با ترکیب اصلی اما بدون کاپیتان به مصاف گل ریحان می رود تا در مسیر خوشبختی گام بردارد.

استراماچونی با گل ریحان در مسیر خوشبختی

به گزارش "ورزش سه"، سه تساوی و دو شکست در پنج هفته ابتدایی لیگ نوزدهم و ایستادن در جمع انتهای جدولی ها باعث شد تا آندره آ استراماچونی در آغاز کار خود با استقلال تنش های زیادی را تجربه کند. با این وجود نمایش جذاب این تیم در یکی دو بازی گذشته آن هم با تغییر سبک و چیدمانی که مرد ایتالیایی در دستور کار قرار داد امیدواری ها نسبت به روشن شدن موتور استقلال را بیشتر کرد.


امروز در آغاز دومین جام معتبر داخلی بسیاری از طرفداران استقلال امیدوار هستند تا تیم محبوب شان هم نمایش خوبی برابر تیم دسته اولی گل ریحان داشته باشد تا به این ترتیب مسیر خوشبختی برای آنها هموار شود. شاید به همین خاطر هم هست استراماچونی تصمیم به استفاده از ترکیب اصلی خود برابر تیم گل ریحان گرفته است، ترکیبی که تنها کاپیتان اول خود را به دلیل مصدومیت غایب می بیند.


امروز سیدحسین حسینی همچنان مرد اول دروازه آبی ها خواهد بود، بازیکنی که در بازگشت از اصفهان ماجرای مصدومیتش از مچ دست نگرانی های زیادی را رقم زد اما خوشبختانه این آسیب دیدگی چندان جدی نبود تا دیروز در تمرینات خیال مرد ایتالیایی و طرفداران را آسوده کند. سیدحسین امروز در حالی به میدان می رود که بازوبند را بر دست خواهد بست.


در خط دفاع استقلال همان سه مدافع بازی با ذوب آهن به میدان خواهند رفت. روزبه چشمی در کنار محمد دانشگر و سیاوش یزدانی مثلث دفاعی استقلال خواهند بود، نفراتی که انتظار می رود در بازی امروز هماهنگ تر بازی کنند و اشتباهات نیمه دوم بازی با ذوب آهن را به حداقل برسانند.


وریا غفوری کاپیتان اول آبی ها به دلیل مصدومیت به بازی امروز نمی رسد تا عارف غلامی نقش جایگزین او در پست بال راست را برعهده بگیرد، نقشی که در تیم های مختلف تجربه آن را به دست آورده است. هروه میلیچ همچنان در نقش بال چپ به میدان خواهد رفت ضمن این که اندک احتمالی وجود دارد تا میلاد زکی پور جانشین او شود.


در مرکز زمین با بازگشت علی کریمی از محرومیت شاهد چیدمانی متفاوت از همیشه خواهیم بود به شکلی که این بار استراماچونی از مثلث "ریگی- کریمی – اسماعیلی" در میانه میدان بهره می برد تا داریوش شجاعیان یک قدم جلوتر رفته در نقش پشت مهاجم بازی کند. با این جابه جایی شجاعیان که نشان داده در امر گلزنی هم مهارت خوبی دارد در کنار مرتضی تبریزی زوج خط حمله خواهد بود.


به این ترتیب استقلال امروز در اولین گام از رقابت های حذفی با تمام قوا و بدون کاپیتان اول با این ترکیب به میدان خواهد رفت تا انقلاب کرج را فتح و راهی مرحله بعد رقابت ها شود.


"سیدحسین حسینی؛ روزبه چشمی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی؛ عارف غلامی، مسعود ریگی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، هروه میلیچ؛ داریوش شجاعیان و مرتضی تبریزی".

دیدگاه‌ها