کد خبر : 1640184 | 08 مهر 1398 ساعت 14:10 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت مسی و دمبله به تمرینات بارسا (عکس)

لیونل مسی و عثمان دمبله در تمرینات امروز بارسلونا حضور یافتند.

به گزارش "ورزش سه"، مسی که دیدار مقابل ختافه را از دست داده بود، از امروز دوباره در تمرینات گروهی بارسلونا شرکت کرد. اتفاقی که می تواند بهترین خبر ممکن برای هواداران بارسلونا پیش از جدال حساس این تیم مقابل اینتر در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا باشد. البته نشریه اسپورت نوشت که بعید است مسی در این دیدار در ترکیب اصلی قرار بگیرد اما شاید مانند دیدار برابر دورتموند، ارنستو والورده برای دقایقی از او استفاده کند. 

در فیلم منتشر شده از تمرین امروز بارسا مسی همراه با سوارز و پیکه تمرین را شروع کرد و سپس در بخش اول تمرین به کار با توپ پرداخت. فردا یک تمرین دیگر نیز برگزار خواهد شد و آنجا مشخص می شود که وضعیت مسی برای بازی با اینتر چگونه است.


از سوی دیگر عثمان دمبله، هافبک فرانسوی بارسلونا، نیز که در دیدار هفته اول این تیم مقابل اتلتیکو بیلبائو مصدوم شده بود از امروز پا به پای سایر بازیکنان بارسا در در تمرینات گروهی شرکت کرد تا نشان دهد او هم احتمالا مشکلی برای دیدار مقابل اینتر نخواهد داشت.

شرایط مسی، دمبله و نیز جوردی آلبا که در روزهای گذشته مصدوم بوده اند، فردا روشن خواهد شد.

 

 

1438867

 

طی هفته های اخیر بارسلونا نتوانسته در نبود لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی خود، نتایج خوبی را کسب کند. مسی که در تمرینات پیش فصل مصدوم شده بود، از دیدار هفته گذشته بارسا مقابل ویارئال در ترکیب اصلی آبی اناری قرار گرفت و در آن بازی نیز پس از یک نیمه حضور در زمین دچار مصدومیت شد.


بارسلونا و اینتر چهارشنبه و از ساعت 22:30 در چهارچوب رقابت های هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دیدگاه‌ها