کد خبر : 1640201 | 08 مهر 1398 ساعت 14:51 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

تبریک دامادی به سیامک نعمتی در بنیان دیزل(عکس)

بازیکنان پرسپولیس که برای تمرین قبل از مسابقه پا به زمین بنیان دیزل گذاشتند مورد تشویق هواداران حاضر در ورزشگاه قرار گرفتند.

به گزارش" ورزش سه" پرسپولیس امروز در اولین بازی اش در جام حذفی در مرحله یک شانزدهم نهایی در تبریز به مصاف ماشین سازی لیگ برتری می رود. کالدرون برای این بازی تغییراتی را در ترکیب اصلی به وجود آورده اما آن ها برای بازگشت به روزهای خوب به برد در این مسابقه نیاز دارند.


پرسپولیسی ها در حالی که بازی تا دقایقی دیگر آغاز می شود برای تمرین به زمین ورزشگاه بنیان دیزل آمدن و مورد تشویق قرار گرفتند. باوجود تغییرات در ترکیب بازیکنان ذخیره سرشناس تیم مثل احمدنوراللهی و سیامک نعمتی هم در این تمرین حضور داشتند.


علیرضا بیرانوند که بعد از دربی هفته سختی را مقابل سپاهان پشت سرگذاشته بود دراین بازی هم امیداول پرسپولیسی ها است و بشدت مورد تشویق قرار گرفت.


سیامک نعمتی هافبک پرسپولیس که دراین بازی در ترکیب تیم حضور ندارد نیز چند روز قبل به جرگه متاهلین پیوست و تماشاگران حاضر در ورزشگاه او را به خاطر دامادی اش تشویق کردند.


از نکات جالب تمرین پیش از بازی ، بازیکنانی بودند که ترکیب تیم حضور نداشتند و علاوه بر تمرین دست به شیرین کاری هایی هم می زدند. علی علیپور ، احمدنوراللهی ، سیامک نعمتی ، محمد انصاری ، حسین ماهینی ، امیر روستایی ذخیره های پرسپولیس در گوشه ای از زمین با هم گرم می کردند. نعمتی و نوراللهی و علیپور که سرشناس ترین غایبان پرسپولیس در این بازی هستند کمی بعد و شروع به بازی سنگ، کاغذو قیچی کردند.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها