کد خبر : 1640264 | 08 مهر 1398 ساعت 18:23 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مورد پنالتی داور باید تصمیم بگیرد

علیپور: بهانه نمی‌گیرم اما جو شبیه لیگ محلات شد!

علیپور در پایان دیدار برابر ماشین سازی که با خراب کردن پنالتی اش در این بازی همراه شد روبروی خبرنگاران قرار گرفت و نسبت به رفتار نیمکت حریف در زمان اعلام این ضربه اعتراض کرد.

علیپور: بهانه نمی‌گیرم اما جو شبیه لیگ محلات شد!

به گزارش "ورزش سه"، علیپور در ضربه پنالتی نیز نتوانست طلسم خود در گل زدن در این فصل را بشکند و برابر حامد لک ناکام ماند. او درباره دیدار برابر حریف تبریزی گفت: جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد. جام حذفی تک حذفی است و باید محتاط تر باشیم و به نتیجه برسیم و صعود کنیم.

 

وی درباره اینکه در خصوص پنالتی او حرف و حدیث زیادی شکل گرفته و آیا آن صحنه درست بوده یا خیر گفت: برخورد داشتیم و اینکه پنالتی بود یا نه را داور بازی بهتر است نظر بدهد.

 

علیپور درباره اتفاقاتی که بعد از اعلام پنالتی شکل گرفت و بازی برای دقایق زیادی با وقفه مواجه شد گفت: الان صحبت کنیم فایده ندارد. 11 دقیقه وقت اضافه گرفتند و البته 15 دقیقه در زمان پنالتی جر و بحث بود. یک فکری کنند تا قبل از پنالتی جو را بخوابانند. اینجوری نباشد که انگار لیگ محلات بازی می کنیم و یک ربع کلنجار بروند و بعد پنالتی زده شود. من پنالتی خراب کردم اما دنبال بهانه جویی نیستم. اما این مساله برای فوتبال ما که دم از حرفه ای گری می‌زنیم خیلی زشت است.

دیدگاه‌ها