کد خبر : 1640281 | 08 مهر 1398 ساعت 19:44 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

کوواچ: کاری نیست که هری کین نتواند انجام دهد!

نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ مدعی شد می‌داند بازی مقابل تاتنهام در خانه این تیم دشوار خواهد بود.

کوواچ: کاری نیست که هری کین نتواند انجام دهد!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان با اقتدار ستاره سرخ را مغلوب کرد و حالا این هفته باید به مصاف نایب قهرمان فصل قبل در لندن برود. نیکو کوواچ کار تیمش را سخت توصیف کرده و سبک بازی تاتنهام را زیبا و خلاقانه خواند.

 

نیکو کوواچ در مورد بازی فردا شب گفت: "تاتنهام یک تیم بزرگ با هواداران فوق‌العاده و یک استادیوم بسیار خوب است. ما از بازی لذت خواهیم برد و می‌خواهیم در لندن امتیاز بگیریم. ما باید بیش از 60 دقیقه بر حریف مسلط شویم، رخ دادن این اتفاق برای 90 دقیقه امکان‌پذیر نخواهد بود، اما باید حداکثر تلاش خود را بکنیم.

 

فردا قرار است در یک استادیوم بزرگ بازی سختی داشته باشیم و فضا شگفت‌انگیز خواهد بود. می‌دانیم که فشار بیشتر از سمت تاتنهام است و همه ما از بازی فردا لذت خواهیم برد.

 

1438973

 

من فکر می‌کنم سه سال پیش در ماه فوریه در انگلیس بودم و در استادیوم قدیمی تاتنهام، بازی آنها مقابل سوانزی را تماشا کردم. به نظر من تاتنهام چراغ بسیار روشنی در فوتبال اروپا است. اگر چه شش یا هفت سال پیش چنین چیزی امکان‌پذیر نبود اما آنها حالا می‌توانند با تیم‌های بزرگ به رقابت بپردازند.

 

مائوریتسیو پوچتینو کار بزرگی انجام داده است و این یک نمونه برای دیگران خواهد بود که صبر بسیار مهم است. همه بازیکنان تاتنهام در کلاس جهانی و از تیم‌های مختلف ملی هستند و ما می‌دانیم فردا با چه تیمی روبرو خواهیم شد.

 

آنها در استادیوم خود بازی می‌کنند و در کنار هوادارانشان ما را تحت فشار قرار خواهند داد. تاتنهام از اولین دقیقه تلاش می‌کند ما را تحت فشار قرار دهد. سبک بازی تاتنهام تماشایی و خلاقانه است. ما باید اطمینان حاصل کنیم که از نظر روحی و جسمی آماده رقابت هستیم."

 

رویارویی با هری کین: "آنچه کین هر هفته در لیگ برتر نشان می‌دهد فوق‌العاده است و کاری که او نتواند انجام دهد وجود ندارد. هری کین بهترین مهاجم جهان در کنار رابرت لواندوفسکی است. باید دید شرایط بازی فردا چگونه خواهد بود. من به بازیکنان تیم خودم اطلاعاتی در مورد هری کین می‌دهم، اگرچه آنها را به شما نخواهم گفت."

دیدگاه‌ها