کد خبر : 1640296 | 08 مهر 1398 ساعت 20:15 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع آبی‌ها؛ هم گلزن هم بازیساز

مدافع آبی ها که امروز عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت و در بازیسازی نیز حضور موثری داشت در نهایت توانست گل تساوی را به ثمر برساند.

مدافع آبی‌ها؛ هم گلزن هم بازیساز

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی ها که در آخرین دقایق نیمه اول دروازه خود را باز شده دیدند پس از آغاز نیمه دوم و با چند حمله سریع توانستند دروازه حریف را باز کنند و بازی را به تساوی برسانند. اما نکته جالب درباره آبی پوشان نام گلزن این تیم است که در حضور عوامل هجومی بسیاری که در جمع آبی ها حضور داشتند مدافع این تیم توانست گلزنی کند و بازی را به تساوی بکشاند.

 

محمد دانشگر که پیش از این و در زمان حضور در تیم استقلال در بازی های لیگ برتر نیز نشان داده بود که از جمله مدافعان گلزن حاضر در لیگ ایران است در دیدار امروز پس از خلق چند موقعیت خوب، توانست با ضربه ای محکم توپ را به صورت عرضی وارد محوطه شش قدم کرد و به این ترتیب مدافع کرجی ها نتوانست به دفع آن بپردازد و در نتیجه توپ با دفع ناقص او وارد دروازه تیم میزبان شد.

 

 محمد دانشگر در همین دیدار دو بار با ارسال های پاس هایی فوق العاده بازیکنان تیمش را در موقعیت تک به تک قرار داده هرچند آبی ها موفق به استفاده از فرصت های ایجاد شده نشدند.

 

به این ترتیب در بازی استقلال و گل ریحان، مدافع میانی آبی ها یعنی محمد دانشگر یکی از بهترین های میدان بود که اگر کمی خوش شانس بود پس از پایان بازی هم به عنوان گلزن و هم به عنوان گلساز بازی خوب خود را کامل می کرد و از زمین خارج می شد.

دیدگاه‌ها