کد خبر : 1640300 | 08 مهر 1398 ساعت 20:28 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

پنالتی‌های طلسم شده برای علیپور و تبریزی

دو مهاجم استقلال و پرسپولیس در دیدارهای امروز تیم خود با هدر دادن پنالتی، اتفاق ویژه‌ روز را به خود اختصاص دادند.

پنالتی‌های طلسم شده برای علیپور و تبریزی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه علی علیپور در دیدار امروز پرسپولیس برابر ماشین سازی نتوانست حامد لک را مغلوب کند و پنالتی تیمش را هدر داد، این مرتضی تبریزی بود که در کرج برابر حجت صدقی ناکام ماند و ضربه پنالتی استقلال را نتوانست تبدیل به گل پیروزی‌بخش تیمش کند.


علیپور و تبریزی که در این فصل نتوانسته‌اند دروازه حریفان را باز کنند، امیدوار بودند با سود بردن از این فرصت ایده‌آل طلسم ناکامی خود را بشکنند. علیپور که بعد از نیمکت‌نشینی یک نیمه‌ایی به میدان آمده بود و یک پنالتی مشکوک به سود تیمش گرفته بود، در نهایت نتوانست آن را به گل تبدیل کند تا هفتمین بازی پیاپی بدون گل زده را به پایان برساند.


در ورزشگاه انقلاب کرج هم بعد از اینکه استقلال توانست نیمه اول را با تساوی برابر گل ریحان به پایان برساند، در نیمه دوم تهاجمی‌تر ظاهر شد و آنها نیز یک پنالتی با اعلام سیدعلی کسب کردند. از دست دادن پنالتی‌های چند وقت اخیر این تیم که مهمترین آنها در دربی و توسط علی کریمی رقم خورده بود، باعث شد تا این پنالتی از اهمیت بالاتری برخوردار باشد و مرتضی تبریزی در نهایت مامور نواختن آن شد. تبریزی که در آخرین بازی این تیم حواشی عجیبی را بعد از تعویض شکل داده بود، پشت این ضربه قرار گرفت و حجت صدقی را روبروی خود می‌دید که ضربه‌اش را در مهار این دروازه‌بان که فصل گذشته در ملوان خدمت سربازی خود را پشت سر گذاشته بود، دید.

دیدگاه‌ها