کد خبر : 1640302 | 08 مهر 1398 ساعت 20:39 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیانیچ: یوونتوس ساری با آلگری متفاوت است

میرالیم پیانیچ، هافبک بوسنیایی یوونتوس خبر از تغییر سبک بازی این تیم زیر نظر مائوریتسیو ساری داد.

پیانیچ: یوونتوس ساری با آلگری متفاوت است

 

به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری فردا شب در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان در تورین به مصاف لورکوزن خواهد رفت و میرالیم پیانیچ که زیر نظر ساری نیز یکی از مهره‌های کلیدی یوونتوس محسوب می‌شود، مدعی شد وی همچنان در حال پیشرفت بوده و حالا بیشتر در میانه میدان صاحب توپ می‌شود.

 

1412188

 

میرالیم پیانیچ گفت: "هدف من تبدیل شدن به یکی از بهترین‌های جهان است. من در باشگاهی بازی می‌کنم که می‌خواهد در صدر جهان رقابت کند. داستان رشد کردن من قدم به قدم بوده است و من همیشه سعی کرده‌ام پیشرفت کنم و بیشتر یاد بگیرم. بله، من امروز احساس می‌کنم بازیکن مهمی هستم، اما لازم نیست خودم را قضاوت کنم و می‌خواهم قوی‌تر شوم، پیروز شدن به شما کمک می‌کند از این هم بزرگتر شویم.

 

زیر نظر مائوریتسیو ساری من توپ‌های بیشتری را در میدان لمس می‌کنم. با گذشت زمان بیشتر می‌توانیم درک کنیم که ساری از ما چه می‌خواهد و خیلی مسائل نسبت به قبل تغییر کرده‌اند. من می‌‌بینم که تیم در حال رشد است اما قرار نیست همه چیز در این مرحله کامل باشد. در حال حاضر سبک بازی یوونتوس نسبت به دوران قبل از مائوریتسیو ساری بسیار متفاوت است.

 

در آینده یوونتوس قوی‌تر هم خواهد شد. احساس خوبی دارم و خیلی مورد توجه تیم هستم. اگر بتوانم 150 بار توپ را لمس می‌کنم ، در غیر این صورت کافی است تیم خوب بازی کند."

دیدگاه‌ها