کد خبر : 1640319 | 08 مهر 1398 ساعت 21:40 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: بله، ما مانژوکیچ را می خواهیم!

اوله گنار سولسشر ،سرمربی منچستر یونایتد تایید کرد که شیاطین سرخ برای خرید ماریو مانژوکیچ در ژانویه اقدام خواهند کرد.

سولسشر: بله، ما مانژوکیچ را می خواهیم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد که این روزها شرایط خوبی را تجربه نمی کند، به دنبال این است که در نقل و انتقالات زمستانی تیم خود را تقویت کند. آن ها که روملو لوکاکو و الکسیس سانچز را در تابستان از دست دادند، حالا بیش از هر زمان دیگری در فاز هجومی احساس ضعف می کنند.

 

1430085


در همین رابطه ماریو مانژوکیچ، مهاجم کروات یوونتوس، یکی از بازیکنانی است که یونایتد علاقه زیادی به جذب او نشان داده است. مهاجمی که تا چند روز پیش بحث انتقالش به لیگ ستارگان قطر مطرح بود اما او در نهایت در یوونتوس ماندگار شد.


سولسشر، سرمربی منچستر یونایتد، در مصاحبه ای ضمن تایید این موضوع گفت: " بله ما مانژوکیچ را می خواهیم. شما نباید یک دانشمند موشکی باشید تا بفهمید که وقتی ما سانچز و لوکاکو را از دست دادیم حتما نیاز به تقویت خود در فاز هجومی داریم. لوکاکو دلش نمی خواست در این جا بماند و زمان رفتنش فرا رسیده بود. ما در نقل و انتقالات به دنبال اهداف خاصی هستیم و باید خرید های درستی در این راستا انجام دهیم.


ما نمی‌توانیم هرکسی که دلمان می خواهد را جذب کنیم اما هیچ مشکلی در جذب بازیکنانی که صد درصد از آن ها مطمئن نیستیم، وجود ندارد. ما به بازیکنانی نیاز داریم که خواستار حضور طولانی در این جا باشند تا به تفکرات بلند مدت ما کمک کنند."

دیدگاه‌ها