کد خبر : 1640417 | 09 مهر 1398 ساعت 10:00 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

شب متفاوت شماره یک در انقلاب کرج

جنگ هم‌نام‌ها را کاپیتان جدید استقلال برد

دروازه‌بان شماره یک استقلال شب متفاوتی را در انقلاب کرج تجربه کرد، شبی که با کاپیتانی او راه صعود آبی‌ها به مرحله بعدی جام حذفی و چشیدن طعم اولین برد فصل هموار شد.

جنگ هم‌نام‌ها را کاپیتان جدید استقلال برد

به گزارش "ورزش سه"، رویارویی استقلال و گل ریحان در انقلاب کرج آن هم در اولین بازی جام حذفی سوای از تمام حساسیت‌هایی که داشت با یک اتفاق جالب در همان لحظه ورود دو تیم به زمین همراه بود. دو بازیکن هم‌نام بازوبند بر دست چپ پیشاپیش تیم خود وارد زمین شدند تا کاپیتان‌های استقلال و گل ریحان هم‌نام از آب در بیایند.


سیدمحسن حسینی مدافع کارکشته با سال‌ها تجربه بازی در تیم‌های مختلف لیگ برتری در راس بازیکنان گل ریحان و سیدحسین حسینی در اولین سالی که پیراهن شماره یک استقلال را بر تن دارد در غیاب وریا غفوری مصدوم به عنوان کاپیتان دوم این فصل آبی‌ها روبروی هم قرار گرفتند تا مراسم آغازین بازی را اجرا کنند.

 

1439158


تقابل این دو بازیکن هم‌نام از خانواده سادات در جریان بازی هم صحنه‌های جالبی داشت به خصوص که کاپیتان گل ریحانی‌ها این بار در پیکان خط حمله به میدان رفته بود بلکه بتواند از قابلیت‌های خود برای برتری میزبان بهره ببرد. این جنگ حسینی‌ها اما در نهایت با برتری کاپیتان جدید استقلال همراه بود تا شب متفاوتی برای سیدحسین حسینی در کرج رقم بخورد.


حسینی به عنوان رکورددار کلین شیت در فوتبال باشگاهی ایران با وجود این که نتوانست طلسم کلین شیت در فصل جاری را بشکند اما در نیمه دوم و همین‌طور وقت‌های اضافه در چند صحنه مانع باز شدن دوباره دروازه استقلال شد تا آبی‌‌ها طعم اولین برد فصل را با کاپیتانی او بچشند.

دیدگاه‌ها