کد خبر : 1640452 | 09 مهر 1398 ساعت 12:18 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

رتبه‌های اول و نهم برای خوشه طلایی و آلومینیوم

در 6 هفته سپری شده از رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور تیم آلومینیوم اراک بهترین تیم در بازی‌های خانگی و خوشه طلایی بهترین تیم در بازی‌های بیرون از خانه بوده است.

رتبه‌های اول و نهم برای خوشه طلایی و آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک هر سه بازی خانگی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است. البته تیم نود ارومیه هم هر 9 امتیاز بازی خانگی را کسب کرده است و به دلیل تفاضل کمتر نسبت به تیم آلومینیوم اراک در رده دوم جدول قرار گرفته است. اما حکایت این تیم در بازی‌های خارج از خانه متفاوت است. این تیم در سه بازی خارج از خانه با 3 مساوی تنها 3 امتیاز کسب کرده است و این‌طور می‌توان گفت که تنها یک سوم امتیازات را به دست آورده است و دوم سوم امتیازات را از دست داده است. این تیم در جدول امتیازات بازی‌های خارج از خانه تیم نهم جدول به‌شمار می‌رود.

 

1439217

 

اما بهترین تیم در بازی‌های خارج از خانه تیم خوشه طلایی به شمار می‌‌رود که 9 امتیاز از سه بازی خارج از خانه به دست آورده است و جالب اینکه هم اکنون در صدر جدول بازی‌ها قرار دارد. جالب اینکه تیم خوشه طلایی هم همانند آلومینیوم اراک که البته در بازی‌‍های خارج از خانه نهم بوده، در بازی‌های داخل خانه نهم است با  این تفاوت که از سه بازی داخل خانه 5 امتیاز به دست آورده است. یک برد و دو تساوی. البته نکته مهم این است که خوشه طلایی به دلیل نداشتن استادیوم نمی‌تواند در ساوه بازی کند و فعلا بازی‌های خانگی خود را در استادیوم یادگار امام قم انجام می‌دهد. به جز خوشه طلایی هیچ تیم دیگری نتوانسته 9 امتیاز بازی‌های خارج از خانه را به دست بیاورد.

 

1439218

 

در جدول نهایی لیگ یک خوشه طلایی با مربیگری محسن عاشوری و با 14 امتیاز صدرنشین است و تیم آلومینیوم اراک هم با 12 امتیاز تیم ششم جدول به‌شمار می‌رود. این نشان از کثرت مدعیان در فصل جاری بازی‌ها بوده و اینکه شرایط صعود به لیگ برتر برای تیم‌های مدعی سخت است. خوشه طلایی و آلومینیوم که هر دو جز تیم‌های استان مرکزی به حساب می‌آیند در فصل جاری بازی‌ها باخت نداشته‌اند.

دیدگاه‌ها