کد خبر : 1640474 | 09 مهر 1398 ساعت 13:35 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره نیجریه‌ایی چلسی در آستانه بازی برای سه‌شیرها

تامی آبراهام، ستاره نیجریه‌ایی‌الاصل چلسی در صورتی‌که توسط گرت ساوت‌گیت برای حضور در تیم ملی انگلیس انتخاب شود، از خیر بازی در تیم ملی نیجریه گذشته و انگلیسی خواهد شد.

ستاره نیجریه‌ایی چلسی در آستانه بازی برای سه‌شیرها

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس فهرست نفرات این تیم برای شرکت در رقابت‌های انتخابی یورو 2020 را روز پنج‌شنبه اعلام خواهد کرد، موضوع تامی آبراهام ستاره نیجریه‌ایی‌الاصل چلسی به یکی از موضوعات داغ مربوط به تیم ملی انگلیس تبدیل شده است.

 

1439246

 

آبراهام متولد نیجریه و بزرگ‌شده انگلیس است و اعلام کرده در صورتی‌که گرت ساوت‌گیت او را به تیم ملی دعوت کرده و نامش در فهرست جدید سه‌شیرها قرار داشته باشد، از خیر بازی در تیم ملی نیجریه گذشته و آینده‌اش را در اختیار تیم ملی انگلیس خواهد گذاشت. به این ترتیب امیدهای نیجریه برای استفاده از او در تیم ملی بزرگسالان این کشور نقش بر آب خواهد شد. تامی آبراهام سابقه بازی در تیم ملی زیر 21 سال انگلیس را دارد ولی این مانع از حضور او در تیم ملی بزرگسالان نیجریه نخواهد بود.

 

دیلی‌میل می‌گوید اتحادیه فوتبال انگلیس از باشگاه چلسی خواسته پرونده تست‌های پزشکی آبراهام که در این باشگاه انجام شده را برای این اتحادیه ارسال کند. این به روشنی نشان می‌دهد که انگلیسی‌ها برای بازی‌های بعدی تیم ملی این کشور در مقدماتی یورو 2020 که در ماه اکتبر مقابل جمهوری چک و بلغارستان انجام خواهد شد، تامی آبراهام را به عنوان یک گزینه جدی ورود به ترکیب تیم ملی در نظر گرفته‌اند.

 

دیدگاه‌ها